Товар повинен відповідати вимогам Замовника до предмету закупівлі. Якість Товару повинна відповідати загальнообов’язковим вимогам, нормам і правилам, встановленим до даного виду товару і діючим на території України на момент поставки. Товари мають бути належним чином зареєстровані в Україні. Строк придатності товарів на момент факту приймання товарів Замовником має складати не менше 70% від встановленого інструкцією терміну придатності, але не менше 12 місяців. Розрахунки проводяться в національний валюті України в безготівковій формі шляхом оплати Замовником вартості товарів, зазначених в специфікації до цього Договору, після їх отримання та згідно підписаної Сторонами видаткової накладної, у відповідності до статті 49 Бюджетного кодексу України Оплата за переданий (поставлений) Товар проводиться Замовником по факту поставки Товару на підставі рахунку/рахунку-фактури та видаткової накладної протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дня фактичного отримання Замовником Товару, за умови наявності коштів на рахунку Замовника. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки проводяться протягом 5 робочих днів з дати отримання Замовником на свій рахунок бюджетного призначення на фінансування закупівлі за вказаним напрямом.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 674,99 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІСЬКА ЛІКАРНЯ №10" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 05498708 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Світлана Олексіївна Москаленко |
| Телефон: | +380505284733 |
| E-mail: | laboratoria_10@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 69001, Україна, Запорізька область,м. Запоріжжя, бульвар Шевченка, буд. 25 |
1 |
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.