| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 138 472 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 692,36 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | 3 ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ ОДЕСЬКИЙ ВУЗОЛ УРЯДОВОГО ЗВ'ЯЗКУ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ СПЕЦІАЛЬНОГО ЗВ'ЯЗКУ ТА ЗАХИСТУ ІНФОРМАЦІЇ УКРАЇНИ |
| ЄДРПОУ: | 34264453 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Марина Болгар |
| Телефон: | +380502826480 |
| E-mail: | m.bolhar@cip.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
4 |
За результатом розгляду Вашої пропозиції встановлено невідповідність в інформації та документах, подання яких вимагалось оголошенням, а саме: не надано довідку у довільній формі, передбачену абзацом 6 підпункту 9 пункту 16 оголошення, яка повинна підтверджувати, що службова (посадова) особа, уповноважена представляти Ваші інтереси під час закупівлі, не притягувалася до відповідальності за порушення, пов’язані з використанням дитячої праці чи торгівлею людьми. Відповідно до абзацу 6 пункту 8 розділу II Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою КМУ від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану», з метою забезпечення права учасника спрощеної закупівлі на усунення невідповідностей в інформації та/або документах, замовник зобов’язаний надати Вам можливість усунути виявлені невідповідності. Надаємо Вам строк 24 години з моменту розміщення цього повідомлення в електронній системі закупівель для завантаження в систему вказаної довідки.»
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.