Закупівля здійснюється в найменших одиницях виміру - штуках. Поставка Товару здійснюється по 31.12.2025 року дрібнооптовими партіями на підставі заявок від Замовника. Строк поставки Товару повинен становити не більше 5 (п’яти) робочих днів з моменту отримання Постачальником заявки від Замовника. Постачальник зобов’язується на виконання термінових заявок протягом 3 (трьох) робочих днів на невелику кількість Товару. Кількість таких заявок необмежена. Оплата Замовником за фактично поставлений Товар здійснюється шляхом безготівкового перерахунку на рахунок Постачальника протягом 15 календарних днів з дати поставки Товару.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 82 795 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРИЛУЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" |
| ЄДРПОУ: | 34549336 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Погоріла Яна Вікторівна |
| Телефон: | 380463738390 |
| E-mail: | pcml_buh@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 17500, Україна, Чернігівська область,Прилуки, вул.Київська, 56 |
10 |
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.