Закупівлю оголошено - 07-05-2025, 17:04. Дата останніх змін - 06-06-2025, 15:19

Медичні матеріали

Медичні матеріали... Державна закупівля - UA-2025-05-07-013209-a Медичні матеріали від замовника Військова частина 3054 Національної гвардії України від 5/7/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-05-07-013209-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 07-05-2025, 17:04
по 13-05-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 13-05-2025, 00:00
по 17-05-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 19-05-2025, 12:15
по 19-05-2025, 12:44

Спрощена закупівля
Статус:Торги відмінено
Бюджет:
3000000
3 000 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:15 000 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Забезпечення пропозиції:90 000 UAH Отримати банківську гарантію
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:Військова частина 3054 Національної гвардії України
ЄДРПОУ:25575569 Досьє YouControl
Контактна особа:Михайло Шелудько
Телефон:+380980899341
E-mail:prozorro3054@i.ua
Місцезнаходження:
Україна
4



Інформація про скасування закупівлі

Протокол відміни закупівлі/лоту або визнання таким, що не відбувся.pdf

Статус:

Виконано

Опис скасування закупівлі/лоту:

відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг

Причина скасування закупівлі/лоту:

Дата:

06-06-2025, 15:19

Документи:

+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Кровоспинний джгут-турнікет
3 000 000 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 19-05-2025, 12:15
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Кровоспинний джгут-турнікет

5 098
штука
Україна Дніпропетровська область Дніпро місцезнаходження Замовника
по 15-06-2025
33140000-3
Медичні матеріали
Класифікатор GMDN-2023
58128 Джгут на верхню/нижню кінцівку одноразового використання
+-
Документи
Інші
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Інший
    публічнийЕкспортовано:07-05-2025, 17:04:25
      Розмір файлу не повинен перевищувати 50MB
      +-
      Пропозиції

      Кваліфікація Учасників

      Інформація про Учасника
      Ім'я:
      ТОВ "ФАРММЕДАЛЬЯНС"   Досьє YouControl
      Строк розгляду пропозиції:
      з 04-06-2025 по 12-06-2025
      Статус:
      переможець розглядається кваліфікаційною комісією
      Контактна інформація:
      Україна, Київська область, Київ, 03170, м. Київ, вул. Скарбова, буд. 1., 03170 , STANDARD.FMA@UKR.NET
      Остаточна пропозиція:
      2 694 700,84 UAH, з ПДВ
      Первинна пропозиція:
      2 989 263,28 UAH, з ПДВ
      Документи пропозиції:
      Документи рішення:

      Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

      Дата публікації: 05-06-25, 10:37:07
      24

      Під час розгляду пропозиції виявлено наступні невідповідності: Відповідно Додатку №3 Оголошення, п.9 Замовником встановлено вимогу «Протокол сертифікаційних випробувань від ДП «Укрметрдержстандарт» чи/або від іншої акредитованої випробувальної лабораторії на серію товару, який надає постачальник». Вимогу не виконано, на що надано пояснення «Лист простір вих. 45/1 від 09.05.2025 року», що не дає підтвердження виконання вимоги встановленої замовником. Також на підставі рішення суду від 31.05.2025 року по адміністративній справі № 160/15719/25, розглядати інший документ (Технічний паспорт) Замовник не має права, окрім саме встановленої вимоги Замовником.

      Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 06-06-25, 10:37:07
      Інформація про Учасника
      Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
      Рішення підписано
      Ім'я:
      ТОВ "КИЇВ КОММЕРС ГРУПП"   Досьє YouControl
      Строк розгляду пропозиції:
      з 04-06-2025 по 12-06-2025
      Статус:
      кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
      Причина дискваліфікації:
      Контактна інформація:
      Україна, м. Київ, місто Київ, ВУЛИЦЯ ДРУЖКІВСЬКА, будинок 10, квартира 711, 03113, Ганна Кузмінська
      Остаточна пропозиція:
      2 676 450 UAH, з ПДВ
      Первинна пропозиція:
      2 700 155,70 UAH, з ПДВ
      Документи пропозиції:
      Документи рішення:
      Інформація про Учасника
      Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
      Рішення підписано
      Ім'я:
      ТОВ "КИЇВ КОММЕРС ГРУПП"   Досьє YouControl
      Строк розгляду пропозиції:
      з 23-05-2025 по 31-05-2025
      Статус:
      рішення анульовано замовником або органом оскарження
      Контактна інформація:
      Україна, м. Київ, місто Київ, ВУЛИЦЯ ДРУЖКІВСЬКА, будинок 10, квартира 711, 03113, Ганна Кузмінська
      Остаточна пропозиція:
      2 676 450 UAH, з ПДВ
      Первинна пропозиція:
      2 700 155,70 UAH, з ПДВ
      Документи пропозиції:
      Документи рішення:
      Дата акцепта:
      27-05-2025, 08:57
      Інформація про Учасника
      Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
      Рішення підписано
      Ім'я:
      ПРАТ "АВ-ФАРМА"   Досьє YouControl
      Строк розгляду пропозиції:
      з 19-05-2025 по 27-05-2025
      Статус:
      кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
      Причина дискваліфікації:
      Контактна інформація:
      Україна, Київська область, Київ, 01021, м.Київ, ВУЛ. КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 14 А, 04128, Штика Юлія Володимирівна
      Остаточна пропозиція:
      1 380 079,58 UAH, з ПДВ
      Первинна пропозиція:
      1 380 079,58 UAH, з ПДВ
      Документи пропозиції:
      Документи рішення:

      Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

      Дата публікації: 20-05-25, 16:32:40
      24

      Під час розгляду пропозиції виявлено наступні невідповідності: Відповідно Додатку №3 Оголошення, п.1.2. Наданий Лист-згода на обробку персональних даних без зазначення вимог Замовника, а саме: без зазначення керівника, службової (посадової) особи учасника уповноваженої на підписання документів пропозиції та договору про закупівлю, тощо, обов’язково із зазначенням прізвища ім’я по-батькові особи (без скорочень), чиї персональні дані надаються в складі пропозиції); п.7 Не наданий Гарантійний лист, яким постачальник гарантує у випадку невідповідної якості чи кількості товару згідно Акту прийому передачі провести обмін невідповідного товару протягом 3-х календарних днів після повідомлення про виявлення факту невідповідної якості чи кількості товару.

      Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 21-05-25, 16:32:40

      Пропозиції Учасників

      Пропозицію подав:
      ПРАТ "АВ-ФАРМА"   Досьє YouControl
      Остаточна пропозиція:
      1 380 079,58 UAH, з ПДВ
      Первинна пропозиція:
      1 380 079,58 UAH, з ПДВ
      Інформація про субпідрядника:
      -
      Підпис:
      підписано
      Дата та час подання пропозиції:
      16-05-2025, 18:37:03
      Документи:
      Тип документа:
      1. Забезпечення тендерних пропозицій
      Підтверджується, що
      Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі:
      3.0
      2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
      При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
      Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
      5
      Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
      5.0

      Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

      Пропозицію подав:
      ТОВ "КИЇВ КОММЕРС ГРУПП"   Досьє YouControl
      Остаточна пропозиція:
      2 676 450 UAH, з ПДВ
      Первинна пропозиція:
      2 700 155,70 UAH, з ПДВ
      Інформація про субпідрядника:
      -
      Підпис:
      підписано
      Дата та час подання пропозиції:
      16-05-2025, 16:20:51
      Документи:
      Тип документа:
      1. Забезпечення тендерних пропозицій
      Підтверджується, що
      Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі:
      3
      2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
      При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
      Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
      5
      Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
      5

      Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

      Пропозицію подав:
      ТОВ "ФАРММЕДАЛЬЯНС"   Досьє YouControl
      Остаточна пропозиція:
      2 694 700,84 UAH, з ПДВ
      Первинна пропозиція:
      2 989 263,28 UAH, з ПДВ
      Інформація про субпідрядника:
      -
      Підпис:
      підписано
      Дата та час подання пропозиції:
      16-05-2025, 17:34:54
      Документи:
      Тип документа:
      1. Забезпечення тендерних пропозицій
      Підтверджується, що
      Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі:
      3.0
      2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
      При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
      Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
      5
      Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
      5.0

      Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

      + -
      Документи тендеру
      Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Оголошення про проведення закупівлі
        публічнийЕкспортовано:07-05-2025, 17:17:42
          Інші
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Інший
            публічнийЕкспортовано:07-05-2025, 17:04:25
            Інший
            публічнийЕкспортовано:07-05-2025, 17:04:25
            Інший
            публічнийЕкспортовано:07-05-2025, 17:04:25
            Інший
            публічнийЕкспортовано:07-05-2025, 17:04:25
              Тип документа: Проект договору
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Проект договору
                публічнийЕкспортовано:07-05-2025, 17:04:25
                  Тип документа: Критерії прийнятності
                    Файл
                    Тип
                    Приватність
                    Стан
                    Дата та час
                    Дії
                    Критерії прийнятності
                    публічнийЕкспортовано:07-05-2025, 17:04:25
                      Електронні тендерні вимоги
                      1. Забезпечення тендерних пропозицій
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту Кровоспинний джгут-турнікет
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
                      Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
                      Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Учасник повинен надати забезпечення пропозиції для гарантування виконання перед замовником умов наданої пропозиції, у вигляді електронної банківської гарантії. Банківська гарантія, надається в електронному форматі, який є доступним для перегляду, без необхідності використання окремого програмного продукту, з накладанням електронного цифрового підпису (ЕЦП) /кваліфікованого електронного підпису (далі-КЕП) відповідальної особи банку. Разом із електронною банківською гарантією надаються в електронному форматі *pdf оригінал або завірена банком копія ліцензії, що видана банку та оригінал або завірена банком копія документа про повноваження особи, яка підписує банківську гарантію. Бенефіціар – Військова частина 3054 Національної гвардії України, код ЄДРПОУ 25575569. Банківські реквізити: рах. UA468201720355169002092013132 в банку Державна казначейська служба України, м.Київ, МФО 820172. Умови електронної банківської гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена банком-гарантом згідно із заявою принципала без згоди та погодження з бенефіціаром. Обов’язок банка сплатити повну суму тендерного забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (бенефіціара), без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких умов, в якій буде посилання на одну з наступних підстав: • відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; • непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; • ненадання переможцем закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Банківська гарантія сформульована іншим чином, або яка містить відкладні умови набуття нею чинності, вважається такою, що не відповідає вимогам оголрошення. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням, або надане учасником забезпечення не відповідає вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі, відхиляються Замовником. Строк, на який подається електронна банківська гарантія не повинен бути меншим за строк дії пропозиції учасника та діяти із дати кінцевого строку подання пропозицій, що визначається електронною системою закупівель автоматично і зазначаються в оголошенні про проведення закупівлі (тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання пропозицій). Розмір забезпечення пропозиції 90 000,00 грн. (дев’яносто тисяч гривень 00 копійок). Реквізити гарантії, визначені у Формі ( Додаток №5), є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: - повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; - код банку (у разі наявності); - адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; - адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; - SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: - повне найменування - для юридичної особи; - прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) - для фізичної особи; - ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань - для принципала юридичної особи – резидента; - реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності); - серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); - адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: - повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія**; - адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти - словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення спрощеної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і веб сайту інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначаються: - дата оголошення про проведення спрощеної закупівлі; - назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення спрощеної закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях;
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 07-05-2025, 17:04:22
                      Способи підтвердження:
                      2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Лоту Кровоспинний джгут-турнікет
                      Законодавство:
                      При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
                      1 - Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
                      5
                      Пошук... день
                      день
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 07-05-2025, 17:04:22
                      Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
                      5
                      Пошук... відсоток
                      відсоток
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 07-05-2025, 17:04:22
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      , Розмір та умови надання забезпечення виконання договору: Замовником вимагається від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у формі депозиту (безвідсоткового) – внесення на рахунок замовника суми, яка дорівнює 5 (п’яти) відсоткам вартості договору. Перерахування коштів здійснюється на р/р UA468201720355169002092013132 Банк: Державна казначейська служба України в м. Києві, МФО 820172; одержувач: Військова частина 3054 НГУ, код ЄДРПОУ 25575569. У призначенні платежу обов’язково вказати: «Забезпечення виконання договору, предмет закупівлі: ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали або «Забезпечення виконання договору, номер Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів учасника. Внесення забезпечення виконання договору не припиняє виконання зобов’язань учасника за Договором. Замовник повертає забезпечення виконання договору у відповідності до статтею 27 Закону України «Про публічні закупівлі». Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. Учасник надає копію платіжного доручення/інструкції, з відміткою проведення операції обслуговуючим банком, що підтверджує надання учасником забезпечення виконання договору.
                      ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ