| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 250 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 500 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Забезпечення пропозиції: | 2 500 UAH |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | ГОЛОВНИЙ ЦЕНТР КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, РЕКОНСТРУКЦІЇ ТА ЗАКУПІВЕЛЬ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ |
| ЄДРПОУ: | 23311317 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Синюченко Денис Сергійович |
| Телефон: | 380445276642 |
| E-mail: | DSyniuchenko@dpsu.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
3 |
20.05.2025 року ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПОНОМАРЕНКО ВАЛЕНТИН ВОЛОДИМИРОВИЧ ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, наданих у складі пропозиції ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПОНОМАРЕНКО ВАЛЕНТИН ВОЛОДИМИРОВИЧ на закупівлю за предметом Код ДК 021-2015: 33710000-0 «Парфуми, засоби гігієни та презервативи» (Мило господарське тверде (72%)), номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2025-05-07-006445-a. 20 травня 2025 року під час розгляду пропозиції ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПОНОМАРЕНКО ВАЛЕНТИН ВОЛОДИМИРОВИЧ встановлено наступне. Перелік виявлених невідповідностей з посиланнями на вимоги оголошення щодо яких виявлені невідповідності: 1. На виконання пункту 11 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі у складі пропозиції Учасник має надати: Пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Забезпечення пропозиції повинне відповідати формі, затвердженій Наказом Міністерства розвитку, економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року №2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Разом з банківською гарантією необхідно надати копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Файл електронної гарантії подається у складі пропозиції у форматі, придатному для перевірки накладення КЕП уповноваженої службової (посадової) особи банку-гаранта на такий документ. На виконання зазначеної вимоги у складі пропозиції учасника було надано документи: - документ що підтверджує надання забезпечення пропозиції від 15.05.2025 «ГАРАНТІЯ № 3602-25.pdf.p7s файл» від 15.05.2025 в якому надано Гарантію №3602-25 гарант АТ «БАНК АЛЬЯНС» принципал ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПОНОМАРЕНКО ВАЛЕНТИН ВОЛОДИМИРОВИЧ бенефіціар ГОЛОВНИЙ ЦЕНТР КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, РЕКОНСТРУКЦІЇ ТА ЗАКУПІВЕЛЬ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ, сума банківської гарантії 2 500,00 грн Дата початку строку дії гарантії (набрання чинності): «16» травня 2025 року Дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане: до «25» серпня 2025 року включно, за підписом Уповноваженої особи Першого заступника Голови Правління АТ «БАНК АЛЬЯНС» Віктора Григоровича Буркиці. На документ накладено КЕП «печатка АТ «БАНК АЛЬЯНС» та Першого заступника Голови Правління АТ «БАНК АЛЬЯНС» Віктора Григоровича Буркиці; - копія документа, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію від 15.05.2025 «Довіреність заступник Буркиця (07.04.25).pdf.p7s файл» нотаріальна довіреність, що видана від імені в.о. Голови Правління АТ "БАНК АЛЬЯНС" Чумака Олександра Олександровича що підтверджує повноваження особи Першого заступника Голови Правління АТ «БАНК АЛЬЯНС» Віктора Григоровича Буркиці, який підписав банківську гарантію. На файл накладено КЕП Перший заступник Голови Правління АТ «БАНК АЛЬЯНС» Віктор Григорович Буркиця та печатка АТ «БАНК АЛЬЯНС» Проте було встановлено що всупереч вимогам Учасником у складі своєї пропозиції не було надано копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію з накладанням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). 2. Відповідно до пункту 4 Додатку №3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник в складі тендерної пропозиції має надати:- Згоду з умовами та вимогами, які визначені в Додатку 3 (ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ, КІЛЬКІСНІ ТА ІНШІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ) та гарантування їх виконання у вигляді підписаного Додатку 3 або у вигляді довідки в довільній формі. На виконання зазначеної вимоги у складі пропозиції учасника було надано документ від 16.05.2025 «Лист-згода з умовами ,які визначені у Додатку№3.pdf файл» Вих. № 27 від 14.05.2025 Лист-згода. Проте було встановлено що всупереч вимогам Учасником надано документ не в повному обсязі, в документі відсутній повний об’єм інформації з Додатку 3 (ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ, КІЛЬКІСНІ ТА ІНШІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ), також відсутня інформація про підписанта. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. копія документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію з накладанням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ; 2. Підписаний Додаток 3 або довідка в довільній формі про згоду з умовами та вимогами що викладені в Додатку 3 та гарантування їх виконання. Уповноважена особа Денис СИНЮЧЕНКО
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.