Закупівлю оголошено - 30-04-2025, 16:17. Дата останніх змін - 08-05-2025, 11:04

«ДК 021:2015: 33740000-9 Засоби для догляду за руками та нігтями» (Придбання дитячих вологих серветок для проведення Всеукраїнської дитячо-юнацької військово-патріотичної гри «Сокіл» («Джура»))

«ДК 021:2015: 33740000-9 Засоби для догляду за руками та нігтями» (Придбання дитячих вологих серветок для проведення Всеукраїнської дитячо-юнацької ві... Державна закупівля - UA-2025-04-30-009581-a «ДК 021:2015: 33740000-9 Засоби для догляду за руками та нігтями» (Придбання дитячих вологих серветок для проведення Всеукраїнської дитячо-юнацької військово-патріотичної гри «Сокіл» («Джура»)) від замовника Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації від 4/30/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-04-30-009581-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-04-30-011947-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 30-04-2025, 16:17
по 03-05-2025, 00:00

Товар повинен бути переданий Постачальником Замовнику до 13 травня 2025 року. Місце поставки товарів: Позашкільний навчальний заклад «Центр військово-патріотичного та спортивного виховання молоді «ДЕСАНТНИК», за адресом: 03162, м. Київ, проспект Леся Курбаса, 12-Г. Одночасно з передачею Товару Постачальник передає Замовнику документи, що підтверджують відповідність санітарно-гігієнічним вимогам Товару або паспорт (сертифікат) якості на товар. Поставка товару, розвантаження товару, занесення до приміщення замовника здійснюється силами та за рахунок постачальника. Умови оплати: Оплата здійснюється шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у даному Договорі, протягом 15 банківських днів з моменту поставки Товару. Підставою для оплати є видаткова накладна. Моментом оплати поставленого Товару є дата списання коштів з відповідного рахунку Замовника. При відсутності на реєстраційному рахунку Замовника коштів, виділених на оплату відповідного бюджетного зобов’язання, оплата здійснюється протягом 15 банківських днів з моменту надходження коштів на рахунок Замовника

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
3600
3 600 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації
ЄДРПОУ:37498536 Досьє YouControl
Контактна особа:Джулай Карина Юріївна
Телефон:+380931185310
E-mail:tender.uos@gmail.com
Місцезнаходження:
03148, Україна, Київська область,Київ, вул. Якуба Коласа, 6-А
2



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Серветки антисептичні

60
штука
03162 , Україна , м. Київ , м. Київ , проспект Леся Курбаса, 12-Г ,
по 13-05-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Кількість в упаковці120штукаАктивна30-04-2025, 16:14
Основна речовинаБезспиртоваАктивна30-04-2025, 16:14
Розмір110х150Активна30-04-2025, 16:14
Форма випускуСерветкиАктивна30-04-2025, 16:14
Форма упаковкиУпаковка з клапаномАктивна30-04-2025, 16:14
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:30-04-2025, 16:17:05
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:30-04-2025, 16:14:30
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Банківські
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          15
          Умови доставки:
          Подія:
          Підписання договору
          Тип доставки:
          Одноразова поставка
          Тип днів:
          Банківські
          Розмір доставки (%):
          100
          Період (днів):
          15
          +-
          Пропозиції

          Кваліфікація Учасників

          Інформація про Переможця
          Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
          Рішення підписано
          Ім'я:
          ПП "ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЬЯНС-НОВАГРУПП""   Досьє YouControl
          Статус:
          учасник виграв закупівлю
          Контактна інформація:
          Україна, Львівська область, місто Львів, Франківський район ВУЛИЦЯ НАУКОВА буд. 61 кв. 55, 79071, Володимир Корольов
          Остаточна пропозиція:
          3 600 UAH, з ПДВ
          Документи пропозиції:
          Документи рішення:
          Дата акцепта:
          05-05-2025, 09:44
          Договір
          Договір опубліковано
          Системний номер договору:
          UA-2025-04-30-009581-a-b1
          Номер договору:
          543
          Дата підписання договору:
          06-05-2025, 00:00
          Строк дії договору:
          з 06-05-2025 по 31-12-2025
          Інформація про підписанта постачальника
          ПІБ підписанта:
          Корольов В.О.
          E-mail підписанта:
          aliancenovagrup@gmail.com
          Посада підписанта:
          Директор
          Підписант діє на підставі:
          Статута
          Номер IBAN:
          UA243006140000026006500251856
          Телефон підписанта:
          +380877781547
          Інформація про підписанта покупця
          ПІБ підписанта:
          Сукенніков Олексій Вячеславович
          E-mail підписанта:
          svyatoshinruo@kyivcity.gov.ua
          Посада підписанта:
          начальник
          Підписант діє на підставі:
          Положення
          Номер IBAN:
          UA238201720344220043000077862
          Телефон підписанта:
          +380444033003
          3 600 UAH
          Ціна договору
          3 000 UAH
          Ціна договору без ПДВ

          Пропозиції Учасників

          Пропозицію подав:
          ПП "ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЬЯНС-НОВАГРУПП""   Досьє YouControl
          Остаточна пропозиція:
          3 600 UAH, з ПДВ
          Позиції:
          Підпис:
          підписано
          Дата та час подання пропозиції:
          01-05-2025, 15:20:04
          Документи:
          Тип документа:

          Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ