Період оскарження умов закупівлі - по 03-05-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 562 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 15 620 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 46 860 UAH |
| Замовник: | Департамент поліції особливого призначення «Об'єднана штурмова бригада Національної поліції України «Лють» |
| ЄДРПОУ: | 45013109 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Желєзний Костянтин |
| Телефон: | +380443651928 |
| E-mail: | 100pa@ukr.net |
| Місцезнаходження: | Україна |
6 |
Відповідно до пункту 43 Особливостей № 1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо». За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції учасника ТОВ «Сівер-МЕД» виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Відповідно до вимог частини 5 розділу 3 та додатку 3 до тендерної документації учасник повинен надати довідку згідно з додатком 3 до тендерної документації про наявність досвіду виконання аналогічного договору. На виконання зазначеної вимоги учасник надав довідку № 834/05-25 від 01.05.2025 про наявність досвіду виконання аналогічного договору (стр. 1 файлу «3. Документи на підтвердження Учасника кваліфікаційним критеріям.pdf»), де в пункті 2 таблиці невірно зазначено номер аналогічного договору № 106 від 18 лютого 2025, укладеного з Комунальне некомерційне підприємство «Чернiгiвська обласна лікарня» Чернігівської обласної ради. Згідно з документами, наданими учасником на підтвердження кваліфікації (стр. 11, 17, 18 файлу «3. Документи на підтвердження Учасника кваліфікаційним критеріям.pdf»), договір, який укладений з між учасником і Комунальним некомерційним підприємством «Чернiгiвська обласна лікарня» Чернігівської обласної ради від 18 лютого 2025 має номер 73. З урахуванням викладеного учаснику ТОВ «Сівер-МЕД» необхідно виправити зазначену невідповідність.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.