| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 5 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №2 м.Вінниці" |
| ЄДРПОУ: | 38055061 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Бондаренко Олена Юріївна |
| Телефон: | +380975767042 |
| E-mail: | kz.cpmsd2@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 21050, Україна, Вінницька область,Вінниця, вул. Магістратська, 44 |
5 |
Покупець здійснює оплату за Товар в безготівковому порядку протягом 10 календарних днів за фактом його постачання. Датою здійснення будь-яких платежів Покупцем за цим Договором є дата списання відповідних коштів з розрахункового рахунку Покупця. Місце поставки Товару: склад Замовника за адресою: Україна, 21050, Вінницька обл.,Вінницький р-н, місто Вінниця, вул. Магістратська, будинок 44.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.