| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 218 978,67 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 189,79 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | ІВАНО-ФРАНКІВСЬКА ФІЛІЯ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗОРОЗПОДІЛЬНІ МЕРЕЖІ УКРАЇНИ" |
| ЄДРПОУ: | 45371501 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://grmu.com.ua |
| Контактна особа: | Олександра Моклович |
| Телефон: | +380679185980 |
| E-mail: | o.moklovych@ivf.naftogaz.com |
| Місцезнаходження: | 76010, Україна, Івано-Франківська область,Івано-Франківський р-н місто Івано-Франківськ , вул.Ленкавського будинок 20 |
8 |
Замовником під час розгляду пропозиції учасника в процедурі спрощеної закупівлі: «Папір туалетний та паперові рушники» код за ДК 021:2015: 33760000-5 Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки (ідентифікатор закупівлі: UA-2025-04-25-007052-a) виявлено невідповідності в документах, що подані ТОВ "Епіцентр К", а саме: - На виконання вимог пункту 4 «Інші документи що має надати Учасник у складі пропозиції» Додатку 2 Інструкції з підготовки пропозиції документації закупівлі, Учасником надано опитувальник учасників щодо екологічної політики і політики у сфері охорони здоров’я та безпеки праці (Додаток 8) – заповнений частково, відсутня/надана частково інформація в п. 3.2. - Невідповідність цінової пропозиції (Додаток 1) технічному опису (Додаток 3): В Додатку 1 (цінова пропозиція) зазначено товар «Папір туал. Макул. UP! Eco», в той час як у Додатку 3 (технічні характеристики) вказано «Папір туалетний Обухів 65 без гільзи». Отже, є невідповідність між назвою товару, вказаного у ціновій пропозиції, та технічним описом предмета закупівлі, що унеможливлює ідентифікацію пропонованої продукції. Учаснику необхідно привести технічний опис товарів у відповідність до цінової пропозиції, зокрема, узгодити найменування товарів та виробників відповідно до даних, зазначених у ціновій пропозиції. Для усунення невідповідності учасник повинен завантажити документ відповідно до вищезазначених вимог документації спрощеної закупівлі. Увага! Після виправлення невідповідностей шляхом долучення вищевказаних документів, учасником накладається кваліфікований/удосконалений електронний підпис посадової особи учасника. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.