Період оскарження умов закупівлі - по 29-04-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 205 600 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 028 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної Ради" |
| ЄДРПОУ: | 05484161 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Володимир Ковальчук |
| Телефон: | +380673563622, +380673563622 |
| E-mail: | zakupivliprcovor3@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 21029, Україна, Вінницька область,Вінниця, вул. Хмельницьке шосе,84 |
1 |
Відповідно до п.43 постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. 1 Відповідно до підпункту 22 Додатку 4 до Тендерної документації учасник має підтвердити: Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): - довідка у довільній формі, за підписом керівника, скріплена печаткою Учасника, з зазначенням аналогічних** договорів (договору), переліку організацій (замовників), сум договорів, які підписані в 2023 - 2025 роках - копії договорів (не менше 1-го), що вказані в довідці. ** Аналогічним вважається договір із аналогічним предметом закупівлі або аналогічний за показником цифри основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник». Учасником ТОВ "ФРАМЕД" надано договір в якому відсутній код Національного класифікатора ДК 021:2015, а товар зазначений у специфікації наданого договору не є аналогічним до предмета закупівлі відкритих торгів UA-2025-04-24-011324-a Просимо виправити данні невідповідності шляхом завантаження вищезазначених документів протягом наданих 24 годин і врахувати що Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.