Закупівля проводиться у порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, з урахуванням положень, визначених пунктом 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (із змінами й доповненнями)
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 10 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА Т0500 |
| ЄДРПОУ: | 33111325 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ірина Поворозна |
| Телефон: | +380636210890 |
| E-mail: | ptender_t0500@dsst.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 14017, Україна, Чернігівська область,м. Чернігів, вул. Івана Мазепи, 18 |
2 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Посилання на вимогу (вимоги) оголошення про проведення спрощеної закупівлі, щодо якої (яких) виявлені невідповідності, а саме: Для підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник повинен надати наступні документи у складі своєї пропозиції: - довідку у довільній формі на товар (комплектність товару), що пропонується Учасником, яка повинна містити наступну інформацію: назва товару, країна-виробник, назва виробника, гарантійні терміни, марку, модель, артикул (за наявності) для можливості перевірки запропонованого товару до технічних вимог Замовника (та/або заповнену таблицю Замовника «Перелік товару, що є предметом закупівлі, та його характеристики*(Специфікація)», якщо пропозиція Учасника повністю відповідає найменуванню, одиниці виміру, кількості та технічним характеристикам товару, що є предметом закупівлі, зазначених Замовником, або порівняльну таблицю* ). У складі пропозиції Учасника наданий файл: Довідка згода.pdf який подано як довідку у довільній формі, проте зазначений документ не містить фактичної інформації про товар. Згідно розділу «Інша інформація» п.1. Зміст і спосіб подання пропозиції Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Всі документи учасника в довільній формі ( довідки/листи /листи-роз’яснення/гарантійні листи / тощо) мають бути складені на фірмовому бланку (за наявності) після дати публікації оголошення про проведення закупівлі та до дати закінчення прийому пропозицій, із зазначенням дати, містити посилання на дану закупівлю (вказується ідентифікатор закупівлі та/або назва предмета закупівлі) та підписані особисто (без використання факсиміле або іншого аналогу відтворення підпису) керівником або уповноваженою особою та завірені печаткою (в разі використання) або у вигляді електронних документів з накладеним електронним підписом. Всі документи в довільній формі Учасника (довідки/листи/листи-роз’яснення/гарантійні листи /тощо), що надані їм в своїй пропозиції, не містять жодного посилання на закупівлю (ідентифікатора закупівлі та/або назви предмета закупівлі). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275, такі документи: - привести у відповідність довідку у довільній формі на товар (комплектність товару), що пропонується Учасником, яка повинна містити наступну інформацію: назва товару, країна-виробник, назва виробника, гарантійні терміни, марку, модель, артикул (за наявності); - привести у відповідність всі документи в довільній формі (довідки/листи/листи-роз’яснення/гарантійні листи /тощо) згідно вимог Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, тобто вказати ідентифікатор закупівлі та/або назву предмета закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.