Період оскарження умов закупівлі - по 19-04-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 483 300 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 7 416,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство Білоцерківської міської ради "Білоцерківська міська лікарня №2" |
| ЄДРПОУ: | 01994586 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Сарданова Яна |
| Телефон: | 380967862502 |
| E-mail: | sardanovayana@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 09119, Україна, Київська область,Біла Церква, вулиця Зінича Ігоря, будинок 9 |
10 |
1. Відповідно до вимог Додатку 1 до Тендерної документації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”, він мав надати: 1.1.1 Довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). 1.1.2 Копію кожного договору, зазначеного в довідці, у повному обсязі ( з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору). 1.1.3 Копії документів на підтвердження виконання зазначених договорів у повному обсязі у вигляді листа відгуку ( або рекомендаційного листа) або накладних на постачання товару). Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано: 1. Довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, а саме Найменування Замовника, реквізити (КНП « Ніжинський міський пологовий будинок» Ніжинської міської ради Чернігівської області ЄДРПОУ 21398952 16600, Україна, Чернігівська обл, м. Ніжин, вул. Прощенка Станіслава, буд 21-А, Наталія Філь +38046314238, modern_nata@bigmir.net https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-04-18-006762-a; Предмет договору ДК 021:2015:33110000-4- Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини: № та дата Договору, сума договору: Договір № 154 від 02 травня 2024 року Сума 190 000,97 грн) стан виконання: виконано в повному обсязі та копію договору № 10 від 10.09.2024 року (Замовник КНП «Міська дитяча поліклініка № 7 Харківської міської ради» на суму 840 000,00 грн з видатковою накладною №42 від 09 жовтня 2024 року. - Учасник надав копію іншого договору ніж вказаний в довідці з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. 2. Відповідно до вимог Додатку 1 до Тендерної документації пункт 3 перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, він мав надати: 3.1. Відповідність (Так/Ні) з посиланням на сторінку технічного документу виробника. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано: - Лист (медико-технічні вимоги) з вказаними сторінками технічного документу виробника: 72. Панорамне зображення: можливість увімкнення та вимкнення з індикатором швидкості в реальному часі; відображення не менше 120 см Відповідність Так, с.4 тех. паспорту Acclarix LX3 93. Відтінки На вибір: не менше 20 типів Так, с.4 тех. паспорту Acclarix LX3 - Учасник вказав посилання на сторінку, на якій вказано не весь перелік вимог зазначених в цих пунктах. Учаснику пропонується протягом 24 годин з моменту оприлюднення в електронній системі повідомлення, усунути вищезазначені невідповідності шляхом приєднання до тендерної пропозиції: 1). Довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору та копію виконаного договору зазначеного в довідці у повному обсязі, копії документів на підтвердження виконання зазначеного договору у повному обсязі ( у вигляді листа відгуку (або рекомендаційного листа) або накладних на постачання товару з замовником який вказаний у довідці. 2.) Лист з медико-технічними вимогами з посиланням на сторінки технічного документу виробника в повному обсязі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.