Постачання ТОВАРУ здійснюється окремими партіями виходячи з поточної потреби ПОКУПЦЯ, визначеної у відповідному замовленні. При цьому поточну потребу в товарі ПОКУПЕЦЬ визначає самостійно у відповідності до чинного законодавства. Обсяги закупівлі Товару можуть бути змінені залежно від фактичного обсягу видатків ПОКУПЦЯ та зміни потреби ПОКУПЦЯ. Розрахунки за ТОВАР здійснюються у безготівковій формі. ПОКУПЕЦЬ здійснює оплату поставленого ТОВАРУ, на підставі підписаних обома Сторонами видаткових накладних, протягом 10 банківських днів з дня отримання ТОВАРУ. Днем отримання ТОВАРУ вважається день підписання Сторонами або їх уповноваженими представниками видаткової накладної
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 100 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУДНІВСЬКА ЛІКАРНЯ" ЧУДНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 01991961 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Кіюта Наталія Анатолівна |
| Телефон: | 380677050802 |
| E-mail: | DOV.OSOBA.CHUDNIVCRL@UKR.NET |
| Місцезнаходження: | 13200, Україна, Житомирська область,Чуднів, ВУЛИЦЯ ЖИТОМИРСЬКА, будинок 15 |
4 |
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.