Період оскарження умов закупівлі - по 11-04-2025, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 40 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 200 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №6" |
| ЄДРПОУ: | 38969678 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Анастасія Долгозвягова |
| Телефон: | +380617648541 |
| E-mail: | 962535t@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 69104, Україна, Запорізька область,місто Запоріжжя, ВУЛИЦЯ ЧУМАЧЕНКА будинок 21 |
1 |
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в пропозиції учасника ФОП "ЧМИРЬ ВАДИМ ОЛЕГОВИЧ" щодо закупівлі плантографа, камертона медичного з вантажами 128Гц ( НК 024:2023: 37212 — Система терапевтична для подіатрії; 32526 – Камертон) за кодом ДК 021:2015: 33190000-8 - «Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні» 1. Перелік виявлених невідповідностей у тендерній пропозиції: - Учасник не надав лист-відгук (рекомендаційний лист тощо) від контрагента про належне виконання аналогічного договору (не менше одного договору), зазначеного в наданій Учасником довідці та наданого на підтвердження вимог п.п. 1.2 пункту 1 розділу 1 цього Додатку 2 із зазначенням дати та номеру такого договору. - Учасник не в повному складі надав файл відсканований з оригіналу гарантійного листа виробника (якщо учасник не є виробником товару) або офіційного представника, якщо його відповідні повноваження поширюються на територію України, що підтверджує можливість постачання учасником запропонованого обладнання в необхідній кількості, якості та в терміни, визначені цією документацією торгів та пропозицією учасника, із зазначенням: повної назви учасника, номера оголошення, назви предмету закупівлі, назви товару, кількості. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - П.п 1.3 пункту 1 розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації. - Пункт 8 Додатку 3 до тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Лист-відгук (рекомендаційний лист тощо) від контрагента про належне виконання аналогічного договору (не менше одного договору), зазначеного в наданій Учасником довідці та наданого на підтвердження вимог п.п. 1.2 пункту 1 розділу 1 цього Додатку із зазначенням дати та номеру такого договору. Інформація та документи можуть надаватися про частково виконаний договір, дія якого не закінчена. *Аналогічними договорами вважаються договори поставки товару за кодом ДК 021:2015 33190000-8 - «Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні» та/або в тексті договору або в додатках. Аналогічним договором не буде вважатися достроково розірваний (припинений) договір, крім випадків його дострокового виконання через зменшення видатків Замовника. З метою отримання гарантій, що учасник спроможний своєчасно поставити запропонований товар та для запобігання отримання фальсифікованого товару, учасник повинен надати файл відсканований з оригіналу гарантійного листа виробника (якщо учасник не є виробником товару) або офіційного представника, якщо його відповідні повноваження поширюються на територію України, що підтверджує можливість постачання учасником запропонованого обладнання в необхідній кількості, якості та в терміни, визначені цією документацією торгів та пропозицією учасника, із зазначенням: повної назви учасника, номера оголошення, назви предмету закупівлі, назви товару, кількості.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.