Період оскарження умов закупівлі - по 07-04-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 120 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 5 600 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство «Київський міський клінічний онкологічний центр» Виконавчого органу Київської міської ради(Київська міська державна адміністрація). |
| ЄДРПОУ: | 13697965 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | планово економічний відділ |
| Телефон: | 380443650755, 380444230750 |
| E-mail: | onkocentr@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 03115, Україна, Київська область,Київ, вулиця Верховинна, будинок 69 |
2 |
ПОВІДОМЛЕННЯ* з вимогою про усунення невідповідностей 1. Найменування замовника. Комунальне некомерційне підприємство «Київський міський клінічний онкологічний центр» Виконавчого органу Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація). 2. Код згідно з ЄДРПОУ Замовника. 13697965. 3. Місцезнаходження Замовника. Вул. Верховинна,69, м. Київ,03115. 3-1. Вид предмета закупівлі. Товар. 4. Конкретна назва предмета закупівлі. UA-2025-04-02-013409-a, «Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні» код за ДК 021:2015: 33190000-8; «Меблі медичного призначення» код за ДК 021:2015: 33192000-2; код за НК 024:2023: 38447 - Крісло загального огляду електричне, 38447 - Крісло загального огляду електричне, 34873 - Меблі для лікарень механічні. 5. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі(лотів) (за наявності). «Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні» код за ДК 021:2015: 33190000-8; «Меблі медичного призначення» код за ДК 021:2015: 33192000-2; код за НК 024:2023: 38447 - Крісло загального огляду електричне, 38447 - Крісло загального огляду електричне, 34873 - Меблі для лікарень механічні. 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 3 найменування 7. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Вул. Верховинна,69, м. Київ,03115, КНП КМКОЦ. 8. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. 31.12.2025 р. 9. Перелік виявлених невідповідностей: - Гарантійний лист ТОВ «АЗАРІС ГРУП» щодо своєчасного постачання запропонованого товару у необхідній кількості, необхідної якості у потрібні терміни та гарантійного терміну експлуатації товару, згідно вимог Замовника, містить інформацію, що запитувалась, не в повному обсязі. 10. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - п.1.3. Додаток №4 до тендерної документації «..лист повинен включати: повну назву Учасника, адресуватися Замовнику, містити номер ідентифікатора даної закупівлі що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу, назву предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі, а також гарантійний термін (строк) експлуатації товару». 11. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. - Надати гарантійний лист, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів, відповідно до вимоги тендерної документації . Уповноважена особа ______________________ Ольга КЛИМЕНКО (підпис)
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.