Період оскарження умов закупівлі - по 07-04-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 000 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 20 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги" Дніпровської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 01984636 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://dniprorada.gov.ua/uk/page/komunalne-nekomercijne-pidpriemstvo-klinichna-likarnya-shvidkoi-medichnoi-dopomogi-dniprovskoi-miskoi-radi |
| Контактна особа: | Ірина Гончар |
| Телефон: | +380955565044 |
| E-mail: | antistress333@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 49006, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, вул. Володимира Антоновича, 65 |
4 |
Згідно розгляду тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, на виконання норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Надати: Додаток № 3 «Проект договору» - обов’язково заповнений з усіма додатками з власноручним підписом уповноваженої посадової особи учасника, а також з відбитком печатки (подається без відбитку печатки у разі, якщо учасник здійснює діяльність без печатки згідно з чинним законодавством) – за 2025 рік.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.