ДО УВАГИ ПОСТАЧАЛЬНИКІВ!!!! Строк поставки товарів – з моменту підписання договору до 31.12.2025 року (включно). Поставка товару здійснюється Постачальником згідно заявки Замовника, не пізніше 3 (трьох) робочих днів з моменту надання заявки (телефоном, електронною поштою), у робочі дні з 8:00 до 13:00 години. Розвантаження товару здійснюється в приміщення (I поверх) складу лікарні представниками Постачальника. Приймання-здача товару проводиться згідно з товарно-супровідними документами: видатковою накладною, товарно-транспортною накладною, безпосередньо Постачальником або його офіційним представником по довіреності на складі КНП «Криворізька міська лікарня №5» КМР.
Статус: | Очікування пропозицій |
Бюджет: | 30 961 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Криворізька міська лікарня №5" Криворізької міської ради |
ЄДРПОУ: | 01987037 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Бургутіна Валерія Глєбівна |
Телефон: | 0682198121 |
E-mail: | pjataja_doktor@ukr.net |
Місцезнаходження: | 50049, Україна, Дніпропетровська область,КРИВИЙ РІГ, вул. Поперечна, 1 а |
0 |