Період оскарження умов закупівлі - по 29-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 3 737 400 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 18 687 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Обласна клінічна лікарня ім. О.Ф Гербачевського" Житомирської обласної ради |
| ЄДРПОУ: | 01991406 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Гоцківська Дарина Олександрівна |
| Телефон: | +380962461798 |
| E-mail: | darinahotskivska@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 10002, Україна, Житомирська область,Житомир, вул. Червоного Хреста,3 |
2 |
Перелік виявлених невідповідностей: Учасником у складі тендерної пропозиції на підтвердження надано Довідку вих.№487 від 27.03 2025 р. про виконання аналогічного договору щодо предмету закупівлі на фірмовому бланку, в якій зазначено номер і дата Договору №716 від 15.02.2022р. Однак, у складі тендерної пропозиції Учасником завантажено договір №716 від 15.09.2022р. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: П.І Додатку №3 тендерної документації I. Підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів: 1. Довідка на фірмовому бланку (при наявності такого бланку), наведеної форми з зазначенням інформації про наявність договорів на надання аналогічних товарів за та/або 2022 та/або 2023 та/або 2024 роки (якщо учасник процедури закупівлі є новоствореним підприємством (або для яких такий вид діяльності є новим), то в такому випадку він повинен надати аналогічний договір (договори) за період свого існування і це не буде підставою відхилення пропозиції відкритих торгів такого учасника) – як мінімум 1 договір: № п/п Найменування Замовника Реквізити Замовника №, дата Договору Сума Договору 2. Копії аналогічних договорів зазначені у довідці (з додатковими угодами, якщо такі укладались) з підтвердженням їх повного виконання (видаткові накладні та лист-відгук) за та/або 2022 та/або 2023 та/або 2024 роки (якщо учасник процедури закупівлі є новоствореним підприємством (або для яких такий вид діяльності є новим), то в такому випадку він повинен надати аналогічний договір (договори) за період свого існування і це не буде підставою відхилення пропозиції відкритих торгів такого учасника) - як мінімум 1 договір *. * під аналогічними договорами в цій тендерній документації розуміється повне виконання учасником договорів щодо поставок товарів, що входять до відповідної групи товарів Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015, згідно якого визначено предмет закупівлі цих торгів або аналогічних товарів. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно усунути виявлені невідповідності, а саме: привести у відповідність Довідку вих.№487 від 27.03 2025 р про виконання аналогічного договору щодо предмету закупівлі на фірмовому бланку або надати копії інших відповідних документів.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.