Закупівлю оголошено - 24-03-2025, 10:07. Дата останніх змін - 24-03-2025, 10:07

ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали (Чохол одноразовий, стерильний, довжина 200 - 220 см, ширина 25 - 35 см, спосіб фіксації клейка смужка (НК 021:2023 - 43970 Стерильний чохол для кабелю/провода/давача/зонда))

ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали (Чохол одноразовий, стерильний, довжина 200 - 220 см, ширина 25 - 35 см, спосіб фіксації клейка смужка (НК... Державна закупівля - UA-2025-03-24-001712-a ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали (Чохол одноразовий, стерильний, довжина 200 - 220 см, ширина 25 - 35 см, спосіб фіксації клейка смужка (НК 021:2023 - 43970 Стерильний чохол для кабелю/провода/давача/зонда)) від замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " БЕРДИЧІВСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" БЕРДИЧІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ від 3/24/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2025-03-24-001712-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-03-24-002207-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 24-03-2025, 10:07
по 27-03-2025, 00:00

Строк поставки товару з моменту підписання Договору, згідно заявок Замовника до 31.12.2025 року. Постачання товарів здійснюється на підставі письмових або усних заявок Замовника впродовж 3-х днів з моменту їх отримання. Обсяг кожної партії визначається Замовником залежно від фактичної потреби. Партією Товару за Договором вважається поставка Товару в обсязі, що визначений за кожною окремою заявкою Замовника. Постачальник має поставити шприц високого тиску стерильний SNE102, оскільки для безперебійної роботи даного виду КТ не можливо застосувати інший. Місце поставки (передачі) товарів здійснюється за адресою: вул. Здоров’я, 1, м. Бердичів, 13300. Поставка товару здійснюється транспортом та за рахунок Постачальника. Приймання Товару за кількістю здійснюється на підставі товаросупровідних документів, а по якості – відповідно до сертифікатів якості, реєстраційних посвідчень, паспортів якості тощо. Факт невиконання та/або неналежного виконання Постачальником своїх зобов’язань за Договором про закупівлю підтверджується документами, зокрема, але не виключно: документами, що свідчать про прострочення поставки товару та/або поставки товару неналежної якості тощо. Відповідний односторонній акт про невиконання (неналежне виконання) Постачальником зобов’язань за Договором про закупівлю складається не менше як трьома представниками Замовника і скріплюється їхніми підписами. Вказаний акт протягом двох робочих днів, починаючи від дати його складання, направляється Замовником Постачальнику.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
8000
8 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " БЕРДИЧІВСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" БЕРДИЧІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ЄДРПОУ:01992015 Досьє YouControl
Контактна особа:Марія Чепюк
Телефон:+380987185978
E-mail:masha78257@ukr.net
Місцезнаходження:
13300, Україна, Житомирська область,місто Бердичів, ВУЛИЦЯ ЗДОРОВ'Я, будинок 1
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Чохол одноразовий, стерильний, довжина 200 - 220 см, ширина 25 - 35 см, спосіб фіксації клейка смужка

120
штука
13300 , Україна , Житомирська область , Бердичів , вул. Здоров'я,1 ,
по 31-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
ВикористанняОдноразовеАктивна24-03-2025, 10:05
Спосіб фіксаціїКлейка смужкаАктивна24-03-2025, 10:05
СтерильністьТакАктивна24-03-2025, 10:05
Ширина, смвід 25.0 до 35.0сантиметрАктивна24-03-2025, 10:05
Довжина, смвід 200.0 до 220.0сантиметрАктивна24-03-2025, 10:05
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:24-03-2025, 10:07:04
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:24-03-2025, 10:05:42
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після поставки Постачальником товару (товарів) протягом 30 календарних днів з моменту поставки товару, що встановлюється моментом підписання видаткової накладної обома сторонами, та пред’явлення документів. У разі затримки фінансування розрахунки проводяться протягом 10 робочих днів з дати отримання Замовником на свій реєстраційний рахунок коштів на фінансування закупівлі за вказаним напрямом. Розрахунки за поставлений товар здійснюються в безготівковому порядку за кошти НСЗУ.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          30
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ