Період оскарження умов закупівлі - по 26-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 379 500 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 897,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 4" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 01280527 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Кирило Червонченко |
| Телефон: | +380639681130, +380567560160 |
| E-mail: | tender4kgmbkl@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 49102, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, вул. Ближня, буд. 31 |
3 |
Шановний учаснику! Пункт 11 Додатку 7 до тендерної документації містить вимогу щодо надання у складі тендерної пропозиції довідки, згідно зі зразком, що наведений у Додатку 6 тендерної документації, що підтверджує наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Аналогічним вважається договір за кодом ДК 021:2015 – 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини. У складі пропозиції вами наданий документ «ВІДОМОСТІ про виконання аналогічного договору щодо предмету закупівлі». Виявлена невідповідність: Документ не містить інформації про кількість поставленого за аналогічним договором товару. ВИМАГАЮ: Надати оновлену довідку, згідно зі зразком, що наведений у Додатку 6 тендерної документації, що підтверджує наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Аналогічним вважається договір за кодом ДК 021:2015 – 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.