Оплата за доставлений Товар здійснюється Замовником впродовж 30 (тридцяти) робочих днів з моменту отримання Товару, на підставі належно оформлених первинних документів (товарно-транспортної накладної, видаткової накладної, рахунку), наданих Постачальником при оформленні доставки. Ціна Товару згідно Договору включає в себе вартість тари та упаковки Товару, всі обов’язкові платежі, що сплачуються Постачальником, вартість поставки Товару, вартість страхування, навантаження, розвантаження, монтаж, установка та всі інші витрати Постачальника пов’язані з виконанням цього Договору. Форма розрахунків: безготівкова. Доставка здійснюється Постачальником за адресою Замовника: Рівненська область, Рівненський район, місто Костопіль, вулиця Данила Галицького, 10 за замовленням Замовника згідно потреби, у строк до 20.04.2025 року, або партіями за домовленістю та у строк, узгоджені між Сторонами.
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 3 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Костопільський центр первинної медичної допомоги" Костопільської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 38407717 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Антонюк Юлія Юріївна |
| Телефон: | +380964240725 |
| E-mail: | yulia_antoniuk2510@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 35000, Україна, Рівненська область,місто Костопіль, вулиця Д. Галицького, 10 |
4 |