Період оскарження умов закупівлі - по 23-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 385 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 925 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Міська клінічна лікарня №30" Харківської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 02003669 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Єрміліна Христина |
| Телефон: | 380934861274 |
| E-mail: | tender_ermilina@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 61024, Україна, Харківська область,Харків, вулиця Гуданова, будинок 5, корпус 7 |
4 |
Зазначаємо, що виявлено невідповідності у наданій пропозиції Учасником. Відповідно до пункту 43 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» №1178 від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. На підтвердження відповідності тендерної пропозиції, учасник відповідно до пункту 5 Додатку 3 Тендерної документації процедури закупівлі не надав у складі тендерної пропозиції: «Оригінал авторизаційного/гарантійного листа виробника або його офіційного представництва/філії виробника (якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або дилера/дистриб’ютора, повноваження яких повинні бути підтверджені відповідними документами (доручення, тощо), щодо підтвердження можливості постачання товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником. Авторизаційний/гарантійний лист повинен містити назву Учасника торгів, номер оголошення, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу, перелік та кількість товару, на який надається авторизаційний/гарантійний лист». Для усунення невідповідності у наданій пропозиції, Учасник протягом 24 годин з моменту розміщення повідомлення з вимогою, оприлюднює вищезазначені документи шляхом завантаження через електронну систему закупівель.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.