Період оскарження умов закупівлі - по 21-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 448 286 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 482,86 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЖМЕРИНСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" ЖМЕРИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 37261811 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Оксана Нагорна |
| Телефон: | +380938362384 |
| E-mail: | zakupivli_zcpmsd@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 23100, Україна, Вінницька область,Жмеринський район, місто Жмеринка, вулиця Левка Лук'яненка, будинок 2 |
2 |
Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) Згідно з підпунктом 3.1. пункту 3 Додатка 1 тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку в довільній формі про гарантії наявності сертифікатів якості, реєстраційних посвідчень, інструкцій для медичного використання на товар, що пропонується згідно МТВ, які будуть надаватися на кожну партію товару. 2) Згідно з підпунктом 3.5. пункту 3 Додатка 1 тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції гарантійний лист про те, що постачання здійснюється транспортом та за рахунок Учасника. Транспортування ЛЗ має відбуватися з дотриманням температурних режимів та відповідних умов згідно вимог зберігання даних засобів. Товар має супроводжуватися документами, що підтверджують якість, кількість. Перелік виявлених невідповідностей: 1) У складі тендерної пропозиції Учасника, надано гарантійний лист щодо наявності сертифікатів якості та реєстраційних посвідчень, однак на вимогу підпункту 3.1. пункту 3 Додатка 1 тендерної документації в даному гарантійному листі не зазначено про наявність інструкцій для медичного використання на товар, що пропонується згідно МВТ, які будуть надатися на кожну партію товару. 2) У складі тендерної пропозиції Учасника відсутній гарантійний лист про те, що постачання здійснюється транспортом та за рахунок Учасника. Транспортування ЛЗ має відбуватися з дотриманням температурних режимів та відповідних умов згідно вимог зберігання даних засобів. Товар має супроводжуватися документами, що підтверджують якість, кількість. Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступні документи: 1) Довідку в довільній формі про гарантії наявності сертифікатів якості, реєстраційних посвідчень, інструкцій для медичного використання на товар, що пропонується згідно МТВ, які будуть надаватися на кожну партію товару. 2) Гарантійний лист про те, що постачання здійснюється транспортом та за рахунок Учасника. Транспортування ЛЗ має відбуватися з дотриманням температурних режимів та відповідних умов згідно вимог зберігання даних засобів. Товар має супроводжуватися документами, що підтверджують якість.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.