Період оскарження умов закупівлі - по 17-03-2025, 00:00
Увага!!! В проекті договору передбачено РОЗВАНТАЖЕННЯ У ПРИМІЩЕННЯ Замовника (включно і другий поверх, ліфта немає) силами і за рахунок Постачальника. Постачальник особисто здійснює поставку товару Замовнику з 9:00 до 13:00 годин тільки в його робочі дні у кількості та асортименті згідно Специфікації (Додатку №1 до Договору) Товар постачається за попередньою згодою за адресами закладів Замовника, згідно заявок Замовника. Поставка Товару здійснюється Постачальником окремими партіями, перша партія згідно заявки замовника (30% від загального об’єму) протягом 3 робочих днів після підписання договору. Поставка решти товару здійснюється по заявці замовника протягом 3 робочих днів з дати отримання відповідної заявки Замовника, у відповідності до видаткових накладних Найменування, асортимент, кількість та бажані терміни постачання партії Товару визначаються в Заявці, яка оформлюється в довільній формі. Заявки Замовник здійснює письмово (на електронну адресу ) та/або засобами телекомунікаційного зв’язку. Замовник звільняється від відповідальності за прострочення здійснення оплати за товар, якщо таке прострочення сталося у зв’язку із затримками бюджетного фінансування Замовника або затримками оплати УДКСУ Святошинського району у м. Києві. Мова тендерної пропозиції – українська.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 6 961 362 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 34 806,81 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Територіальний центр соціального обслуговування Святошинського району м. Києва |
| ЄДРПОУ: | 37674964 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Федорова Катерина Валентинівна |
| Телефон: | 380442905542 |
| E-mail: | tc_svtgb@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 03148, Україна, Київська область,Київ, вул. Гната Юри, будинок 14-Б |
11 |
Згідно частини 16 статті 29 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю; та 3) згідно з пунктом 43 Особливостей Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Згідно частини 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Згідно з пунктом 43 Особливостей “Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. На виконання норм статті 29 та статті 26 Закону та п. 43 Особливостей є необхідність усунення невідповідностей в інформації та документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, зазначити необхідне: що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону та п. 43 Особливостей наступного змісту: Невідповідність №1: 1.1. перелік виявлених невідповідностей: відсутній гарантійний лист де Учасник гарантує Замовнику те що, “товар буде постачатися у необхідній кількості, якості та у терміни, визначені документацією а також інших вимог Замовника, повинен надати гарантійний лист, що товар буде передаватися Замовнику в упаковці підприємства виробника, яка не повинна бути деформованою або пошкодженою. Товар, отриманий розпакованим або у неналежній упаковці, має бути замінений Постачальником за власний рахунок впродовж 3 календарних днів з дати постачання.” 1.2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: сторінка 22 тендерної документації, пункт 1.2: “1.2. Гарантійний лист про те, що: - товар буде постачатися у необхідній кількості, якості та у терміни, визначені документацією а також інших вимог Замовника, повинен надати гарантійний лист, що товар буде передаватися Замовнику в упаковці підприємства виробника, яка не повинна бути деформованою або пошкодженою. Товар, отриманий розпакованим або у неналежній упаковці, має бути замінений Постачальником за власний рахунок впродовж 3 календарних днів з дати постачання. 1.3. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику надати гарантійний лист про те що “- товар буде постачатися у необхідній кількості, якості та у терміни, визначені документацією а також інших вимог Замовника, товар буде передаватися Замовнику в упаковці підприємства виробника, яка не повинна бути деформованою або пошкодженою, товар, отриманий розпакованим або у неналежній упаковці, має бути замінений Постачальником за власний рахунок впродовж 3 календарних днів з дати постачання.” Невідповідність №2: 2.1. перелік виявлених невідповідностей: Учасник надав файл “Лист-підтвердження щодо експертизи.pdf” замість гарантійного листа, що не входить у опис формальних помилок які зазначені на сторінці 6 та 7 тендерної документації. 2.2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 1.2. сторінка 22 тендерної документації “Гарантійний лист про те, що: - гарантує відшкодувати за власний рахунок здійснення експертизи/дослідження якості дефектного та/або не відповідного специфікації та технічним характеристикам Товару при виконанні договору, та право Замовнику залучити незалежну експертну організацію (експерта), яка має право на проведення експертних досліджень та надання експертних висновків, для проведення експертизи дослідження якості Товару під час виконання договору.” 2.3. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати Гарантійний лист про експертизу а не Лист підтвердження Невідповідність №3: 3.1. перелік виявлених невідповідностей: відсутній гарантійний лист 3.2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 1.6 сторінка 23 тендерної документації передбачено “Учасник повинен у складі тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист, що товар буде передаватися Замовнику в упаковці підприємства виробника, і назва товара відповідати технічній специфікації.” 3.3. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати гарантійний лист де гарантується що Учасник поставить товар в упаковці підприємства виробника, і назва товара відповідатиме технічній специфікації. У відповідності до частини 16 статті 29 Закону необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, у строк, що є не менше ніж за два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.