Оплата за поставлений товар здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 29-ти (двадцяти дев’яти) календарних днів з дати поставки товару на підставі видаткової накладної. Строк поставки товару - з 17.03.2025 не пізніше 31 грудня 2025 року.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 30 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
| Замовник: | Державне некомерційне підприємство "Український медичний центр акушерства, гінекології та репродуктології МОЗ України" |
| ЄДРПОУ: | 37876813 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Куліченко Аліна Петрівна |
| Телефон: | 380952067361 |
| E-mail: | center_agr@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 61020, Україна, Харківська область,Харків, вул. Грищенка Академіка, 10 |
6 |
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.