Період оскарження умов закупівлі - по 11-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 000 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 10 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство"Знам'янська міська лікарня ім. А.В. Лисенка" Знам'янської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 01111227 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Паламарчук Наталія Сергіївна |
| Телефон: | 380990690246 |
| E-mail: | likarnia_znam_ti@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 27400, Україна, Кіровоградська область,Знам'янка, вулиця Грушевського Михайла, будинок 15 |
8 |
При розкритті поданих документів Товариство з обмеженою відповідальністю "МЕДХОЛДІНГ", як учасника закупівлі UA-2025-03-06-010047-a, виявлені невідповідності в документах, що подані учасником та/або подання яких передбачалося тендерною документацією процедури закупівлі у тендерній пропозиції, а саме: 1. Відповідно наданих Учасником документів, а саме: Інструкція з експлуатації «Мобільна рентген система IMAX 101A»; цінова пропозиція - виробником «Мобільна рентген система IMAX 101A» є X-Ray International Ltd (Ікс-Рай Інтернешенал Лтд). Учасником у складі тендерної пропозиції надано Гарантійний лист виробника/ офіційного представника з іншим виробником – X-Ray International, SIA (Ікс-Рай Інтернешенал СІА). Надати Гарантійний лист виробника/офіційного представника, який відповідає інструкції з експлуатації «Мобільна рентген система IMAX 101A» та ціновій пропозиції. Учаснику Товариство з обмеженою відповідальністю "МЕДХОЛДІНГ", процедури закупівлі виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції), виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.