Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету. Товар, що постачається повинен відповідати медико-технічним та якісним характеристикам на даний вид товару. Поставка товару здійснюється за адресою замовника повністю (однією партією) або окремими частинами (партіями) протягом 2025 року (до 31.12.2025 р.), згідно заявок замовника. Строк поставки: не пізніше 5 (п’яти) робочих днів з моменту отримання заявки від Замовника на поставку. Кількість товару: урологічні прокладки жіночі (8 капель) – 980 шт; урологічні прокладки жіночі (5 капель) – 7530 шт; урологічні прокладки жіночі (4 каплі) – 330 шт; урологічні прокладки жіночі (3 каплі) – 980шт; урологічні прокладки жіночі (2 каплі) – 330 шт; урологічні прокладки чоловічі (3 каплі) – 1630 шт; урологічні прокладки чоловічі (6 капель) – 660 шт.
Статус: | Очікування пропозицій |
Бюджет: | 106 752 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги № 1" Сумської міської ради |
ЄДРПОУ: | 03083133 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Битюк Ірина |
Телефон: | 380665791340 |
E-mail: | bitira87@ukr.net |
Місцезнаходження: | 40009, Україна, Сумська область,Суми, вул. Іллінська, 48/50 |
1 |