| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 697 336,11 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 26 973,36 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство «Поліклінічне об’єднання» Кропивницької міської ради» |
| ЄДРПОУ: | 36421504 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Чабан Олена Борисівна |
| Телефон: | +380522332050 |
| E-mail: | kzpo@krmr.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 25009, Україна, Кіровоградська область,Кропивницький, вул.Габдрахманова, буд.5 |
2 |
Період оскарження умов закупівлі - по 10-03-2025, 00:00
Закупівля здійснюється відповідно до норм постанови КМУ від 12.10.2022р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі визначені у Додатку №2 до тендерної документації. Всі документи, що готуються учасниками, викладаються українською мовою. Місце поставки товару: 25009, Кіровоградська область, м. Кропивницький, вул. Габдрахманова, 5.
Шановний Учаснику! Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгляду тендерної пропозиції виявлено наступні невідповідності: 1) Відповідно до вимог п.1 розділу 3 тендерної документації, п.2 Додатку 6 до тендерної документації Учасник повинен надати на фірмовому бланку заповнену форму ТЕНДЕРНОЇ (ЦІНОВОЇ) ПРОПОЗИЦІЇ в форматі, що наведений в Додатку 4 до тендерної документації. В тендерній пропозиції Учасника наявна заповнена на фірмовому бланку форма ТЕНДЕРНОЇ (ЦІНОВОЇ) ПРОПОЗИЦІЇ від 09.03.2025 року вих. № б/н, але в документі виявлені неточності: предмет закупівлі зазначено не повністю, що не дає ідентифікувати закупівлю до якої відноситься пропозиція; таблиця цінової пропозиції наведена в форматі який відрізняється від формату, передбаченому Замовником в Додатку 4 до тендерної документації. Зокрема, в таблиці наведено не всі підсумкові рядочки, що передбачені формою. На виправлення виявленої невідповідності Учасник повинен надати заповнену на фірмовому бланку форму ТЕНДЕРНОЇ (ЦІНОВОЇ) ПРОПОЗИЦІЇ де з метою ідентифікації закупівлі зазначити або повну назву предмета закупівлі або ідентифікатор закупівлі та таблицю цінової пропозиції зробити в форматі, що повністю відповідає формату, наведеному в Додатку 4 до тендерної документації. 2) Відповідно до вимог п.6 частини 3 Додатку 1 до тендерної документації, п.19 Додатку 6 до тендерної документації Учасник для підтвердження згоди з усіма пунктами проекту договору про закупівлю Учасник надає: проект договору підписаний Учасником з відбитком печатки (у разі якщо Учасник використовує печатку) та лист про погодження учасника з умовами проекту договору про закупівлю згідно Додатку 3. В тендерній пропозиції Учасника наявний гарантійний лист про згоду Учасника з умовами договору, але в ньому помилково зазначено ідентифікатор іншої закупівлі. В тендерній пропозиції Учасника наявний підписаний проект договору, однак формат специфікації не відповідає формату, передбаченому проектом договору, наведеному в додатку 3 до тендерної документації. На виправлення виявленої невідповідності Учасник повинен надати підписаний проект договору в форматі, що повністю відповідає формату, наведеному в Додатку 3 до тендерної документації та надати гарантійний лист про погодження з умовами проекту договору в якому зазначено актуальний ідентифікатор закупівлі Згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи, вищевикладене, просимо Учасника усунути невідповідність протягом 24 години.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.