| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 6 476 978 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 32 384,89 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Тернопільська обласна клінічна лікарня" Тернопільської обласної ради |
| ЄДРПОУ: | 02001311 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ольга Іваниця |
| Телефон: | +380352525806 |
| E-mail: | adm_terokkl@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 46002, Україна, Тернопільська область,м. Тернопіль, вул. Клінічна, 1 |
8 |
Період оскарження умов закупівлі - по 11-03-2025, 00:00
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Прусак Андрій Ігорович в процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю ДК 021:2015 – 33140000 - 3 Медичні матеріали (СРV) (НК 024:2023 – 45178 - Тупокінцева голка для блокади периферійних нервів; 35375 - Кран; 46930 - Кістковий натуральний віск; 35884 - Скоба для шкіри; 44756 - Сітка хірургічна, що використовують у разі абдомінальної грижі, полімерна; 44756 - Сітка хірургічна, що використовують у разі абдомінальної грижі, полімерна; 44756 - Сітка хірургічна, що використовують у разі абдомінальної грижі, полімерна; 44757 - Сітка хірургічна, що використовують у разі абдомінальної грижі, полімерна; 60879 - Набір для катетеризації для гемодіалізу; 35035 - Електрокардіографічний електрод одноразовий; 46350 - Голка для біопсії кісткового мозку одноразового застосування; 60477 - Голка для біопсії кістки; 58174 - Катетер балонний для тромбектомії; 58174 - Катетер балонний для тромбектомії; 58174 - Катетер балонний для тромбектомії; 58174 - Катетер балонний для тромбектомії; 32158 - Катетер трахеобронхіальний для аспірації/інсуфляції двопросвітний; 32158 - Катетер трахеобронхіальний для аспірації/інсуфляції двопросвітний; 32158 - Катетер трахеобронхіальний для аспірації/інсуфляції двопросвітний; 58093 - Набір для проведення гемодіалізу; 58093 - Набір для проведення гемодіалізу; 16858 - Ін´єкційний порт для катетера; 16858 - Ін´єкційний порт для катетера; 45566 - Разова нестерильна дихальна трубка для відбирання проб газу/моніторингу; 45254 - Аспіраційна канюля багаторазового застосування; 14099 - Разовий набір для трахеотомії; 35911 - Інфузійний/ін'єкційний порт, що імплантують; 46819 - З'єднувач для дихального контура багаторазового застосування) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією: 1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Відповідно до пункту 1 розділу 1 Додатку 1 тендерної документації, для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), Учасник в складі пропозиції повинен надати: Лист, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності) з інформацією про виконання аналогічних договорів в довільній формі або за наведеною нижче формою встановленою замовником. Аналогічним договором є договір (двосторонній або декілька сторонній) поставки товару, що є аналогічним за предметом закупівлі або згідно коду національного класифікатора ДК 021:2015, подібний за змістом та своєю правовою природою. Копія (ї) аналогічного(их) договору(ів) відповідно до п. 1.1. (не менше одного). На підтвердження поданого(их) договору(ів) надати скановану копію з оригінала листа-відгука(ів) про співпрацю та фактичне виконання договору від Покупців, що вказані в п. 1.1. та 1.2. (не менше одного). Відгук повинен мати посилання на договір який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу. Учасник в складі пропозиції надає Довідку про аналогічні договори №12 від 11.03.2025 року, Договір №238/23 від 6 червня 2023 року та лист відгук від 12.03.2025 року №23/708. Проте в листі відгуці зазначено Договір №238/23 від 6 серпня 2023 року. Таким чином, наявна невідповідність в даті укладення договору між договором та листом відгуком. просимо привести інформацію та/або документи у відповідність. 2) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати скановану копію з оригінала листа-відгука(ів) про співпрацю та фактичне виконання договору. 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.