Період оскарження умов закупівлі - по 05-03-2025, 00:00
Проект договору про закупівлю міститься в тендерній документації.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 329 488,80 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 294,89 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЛЬВІВОБЛЕНЕРГО" |
| ЄДРПОУ: | 00131587 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Соколов Володимир Михайлович |
| Телефон: | 380322392367 |
| E-mail: | loetender@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 79026, Україна, Львівська область,Львів, вул. Козельницька, буд. 3 |
5 |
Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - відповідно до п. 8 Розділу 3 тендерної документації учасник процедури закупівлі повинен підтвердити досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Кількісний обсяг виконання аналогічного договору (договорів) з постачання товарів не повинен бути менше ніж 50 (п’ятдесят) % від обсягу, що вимагається закупівлею. Обсяг закупівлі складає 16 288 шт.. Учасник процедури закупівлі не підтвердив достатній кількісний обсяг виконання аналогічного договору (договорів) з постачання товарів відповідно до вимог тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - власну довідку з інформацією про постачання товарів, аналогічних за предметом закупівлі (з зазначенням назви організації, ідентифікаційного коду за ЄДРПОУ, юридичної адреси; предмету договору, номеру та дати договору, суми договору; П.І.П., посади, телефону, e-mail посадової особи контрагента, яка відповідала за виконання договору). Довідка надається в довільній формі. Аналогічним вважатиметься договір, предметом поставки якого є товар з кодом згідно з Національним класифікатором України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», ідентичним коду закупівлі за показником четвертої цифри, або з найменуванням товару, ідентичним назві предмету закупівлі (якщо предметом аналогічного договору є декілька найменувань товару, ідентичним буде вважатися договір, який має хоча б одне найменування, ідентичне назві предмету закупівлі). Кількісний обсяг виконання аналогічного договору (договорів) з постачання товарів не повинен бути менше ніж 50 (п’ятдесят) % від обсягу, що вимагається закупівлею. Довідка повинна супроводжуватись: - реалізованим (реалізованими) договором (договорами) поставки, зазначеним у довідці (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками, специфікаціями тощо); - позитивним відгуком від попереднього контрагента (контрагентів), який підтверджує факт виконання договору (договорів), зазначеного в довідці (оформленим на фірмовому бланку контрагента за підписом керівника або іншої уповноваженої службової/посадової особи, із зазначенням: номеру та дати договору, предмету договору); - первинними документами, що підтверджують факт виконання аналогічного договору (договорів) в частині надходження товарно-матеріальних цінностей на склад попереднього контрагента (видатковими накладними) (дозволяється подавати в обсязі, достатньому для підтвердження кількісного обсягу виконання договору не менше ніж 50 (п’ятдесят) % від обсягу, що вимагається закупівлею); - документами, які підтверджують повноваження на здійснення господарської операції особи, яка в інтересах юридичної особи або фізичної особи - підприємця одержує основні засоби, запаси, інші товарно-матеріальні цінності згідно з договором (довіреністю, письмовим договором тощо). Первинні документи можуть бути складені у паперовій або в електронній формі та повинні містити обов’язкові реквізити первинних документів, визначені у статті 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16 липня 1999 р. №996-XIV з врахуванням вимог Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Мінфіну від 24 травня 1995 р. №88. Первинні документи, створені в електронному вигляді, повинні відповідати вимогам законодавства про електронні документи та електронний документообіг. Первинні документи повинні містити такі обов’язкові реквізити: найменування підприємства, установи, від імені яких складений документ, назву документа (форми), дату складання, зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції (у натуральному та/або вартісному виразі), посади і прізвища осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення, особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції. Залежно від характеру операції та технології обробки даних до первинних документів можуть бути включені додаткові реквізити: ідентифікаційний код підприємства, установи з Державного реєстру, номер документа, підстава для здійснення операцій, дані про документ, що засвідчує особу-одержувача тощо. Неістотні недоліки в документах, що містять відомості про господарську операцію, не є підставою для невизнання господарської операції, за умови, що такі недоліки не перешкоджають можливості ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції, та містять відомості про дату складання документа, назву підприємства, від імені якого складено документ, зміст та обсяг господарської операції тощо. Документ має бути підписаний особисто, а підпис може бути скріплений печаткою. Електронний підпис накладається відповідно до законодавства про електронні документи та електронний документообіг. Використання при оформленні первинних документів факсимільного відтворення підпису допускається у порядку, встановленому законом, іншими актами цивільного законодавства. Якщо у видаткових накладних та довіреностях не зазначені номер і дата аналогічного договору, то учасником процедури закупівлі додатково надаються первинні бухгалтерські документи, в яких зазначені номер і дата аналогічного договору (рахунок-фактура тощо). Замовник розглядатиме подану тендерну пропозицію з урахуванням виправлення або невиправлення учасником виявлених невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.