Період оскарження умов закупівлі - по 05-03-2025, 00:00
Закупівля здійснюється відповідно до умов встановлених Постановою КМУ “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” №1178 від 12.10.2022 року.
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 500 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 5 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство Міська клінічна лікарня №1 Івано-Франківської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 01993322 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Любомир Куницький |
| Телефон: | +380950280674 |
| E-mail: | lubomirkunitsky@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 76018, Україна, Івано-Франківська область,місто Івано-Франківськ, вул. Матейки, буд. 34 |
7 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Під час проведення Моніторингу Державною аудиторською службою України Закупівлі встановлено такі порушення: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення вимог пункту 28 Особливостей та статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ІВОДЕНТ" встановлено порушення вимог абзацу 2 пункту 43 Особливостей та абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, підпункту 2 пункту 50 Особливостей.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
15-04-2025, 00:00
Період оскарження:
з 04-04-2025, 10:12 по 15-04-2025, 00:00
Документи:
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей: Учасник не надав копії сертифікату та декларації про відповідність, або іншими документами, передбаченими чинним законодавством, якщо товар підлягає реєстрації. Якщо товар не підлягає реєстрації, необхідно надати лист пояснення з посиланням на нормативно-правові акти та обґрунтуванням ненадання посвідчення/свідоцтва. Копії вищезазначених документів подаються завірені підписом та печаткою учасника (за наявності) (надається у складі тендерної пропозиції)., що відповідно вимагалося п.2. Додатку 2 до тендерної документації. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Шановний учасник прохання усунути невідповідності та надати у складі тендерної пропозиції скановану копію свідоцтва про підготовку фахівців щодо санітарно-гігієнічних та токсикологічних вимог щодо утилізації небезпечних відходів (мінімум один фахівець). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступні документи: - Копії сертифікату та декларації про відповідність, або іншими документами, передбаченими чинним законодавством, якщо товар підлягає реєстрації. Якщо товар не підлягає реєстрації, необхідно надати лист пояснення з посиланням на нормативно-правові акти та обґрунтуванням ненадання посвідчення/свідоцтва. Копії вищезазначених документів подаються завірені підписом та печаткою учасника (за наявності) (надається у складі тендерної пропозиції). Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.