Умови поставки :Поставка товару разова : до 20.03.2025 року, за рахунок постачальника на адресу: вул. Незалежності, будинок №2, селище Теплик , Гайсинський район, Вінницька область, 23800. Умови оплати: Розрахунок здійснюється в безготівковій формі, шляхом перерахування ЗАМОВНИКОМ коштів на поточний банківський рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА. Оплата за партію поставленої продукції за цим Договором здійснюється протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту підписання відповідної видаткової накладної та/або Акту приймання продукції за умови поставки продукції відповідно до вимог р. 4 Договору, а також за умови відсутності будь-яких зауважень до продукції з боку ЗАМОВНИКА та/або кінцевого набувача. Оплата здійснюється за рахунок кошів державного бюджету . У разі затримки фінансування ЗАМОВНИК не несе жодної та будь-якої відповідальності перед ПОСТАЧАЛЬНИКОМ за несвоєчасне виконання зобов’язань щодо оплати згідно пункту 3.2 Договору. Відповідно п.12 Особливостей у запиті пропозицій постачальників щодо предмета закупівлі товару, вартість якого є меншою ніж 500 тис. гривень, замовник може визначити інформацію про характеристики товару та їх допустимі значення в межах специфікації товару, визначеної адміністратором електронного каталогу. Враховуючи те, що не можливо реалізувати на електронному майданчику зазначену норму - тобто зазначити на майданчику бренд товару - Замовник таку інформацію зазначив в проекті договору. Згідно абз.3 п. 66 Постанови КМУ « Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу» від 14 вересня 2020 року №822 умови договору не можуть відрізнятися від умов, визначених замовником у запиті пропозицій постачальників, зокрема у проекті договору, що є складавою частиною запиту пропозицій постачальників, та/або пропозиції переможця, крім випадку зменшення ціни договору без зміни обсягу. Враховуючи те, що при закупівлі товару в електронному каталозі за запитом пропозиції постачальників кількість товару зазначається у штуках , переможець закупівлі при підписані договору ( специфікації до договору) та поставці товару (у рахунках , видаткових накладних ) має провести перерахунок кількості товару із «штуки» відповідно до одиниць виміру виробника товару ( упаковки/пакування/коробки, тощо)
Статус: | Очікування пропозицій |
Бюджет: | 31 250 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ТЕПЛИЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ "ТЕПЛИЦЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" |
ЄДРПОУ: | 37337644 Досьє YouControl |
Контактна особа: | ГАЙДУК Катерина |
Телефон: | 380674460631 |
E-mail: | teplik_medcentr@i.ua |
Місцезнаходження: | 23800, Україна, Вінницька область,селище Теплик Гайсинський район, вул. Незалежності, будинок 2 |
1 |