Закупівлю оголошено - 24-02-2025, 13:47. Дата останніх змін - 24-02-2025, 13:47

Медичні вироби для забору біологічного матеріалу

Медичні вироби для забору біологічного матеріалу... Державна закупівля - UA-2025-02-24-007516-a Медичні вироби для забору біологічного матеріалу від замовника Комунальне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Житомирської міської ради від 2/24/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2025-02-24-007516-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-02-19-014014-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 24-02-2025, 13:47
по 27-02-2025, 00:00

Утримувач для вакуумних пробірок є одноразовим. Має бути сумісним з усіма двосторонніми голками, Luer-адаптерами і голками-метеликами. Універсальний розмір, підходить до всіх типів вакуумних пробірок. Має РІЗЬБЛЕННЯ на ТРИ обороти. Матеріал - пластик (поліпропілен). Не стерильно. ТЕРМІН придатності не менше 5 років від дати виробництва. Голка двостороння для вакуумного забору крові, розмір 22G 1 1/2 (0,7х38 мм), кріплення голки - луер (Luer), колір обов'язково ЧОРНИЙ, стерильні. Ємність для забору сечі ( з кришкою); об'єм - 60 мл; матеріал - прозорий пластик; має наклейку з можливістю запису ПІБ пацієнта; на стінки нанесена вимірювальна шкала; індивідуально упакована в поліетиленовий герметичний пакет; виріб стерильний; термін придатності не менше 5 років від дати виробництва. Термін поставки товару до 30.04.2025 року Товар буде забиратися однією партією в повному обсязі в максимально короткі терміни після підписання договору за результатами проведеної закупівлі. ЗВЕРНІТЬ УВАГУ!!!! В закупівлі присутнє забезпечення виконання умов договору. Забезпечення виконання Договору про закупівлю здійснюється шляхом перерахування коштів на рахунок Замовника UA 453204780000026005924904386 в АБ “УКРГАЗБАНК”, МФО 320478. Перерахування коштів, в якості забезпечення виконання договору, має бути проведено не пізніше дати укладання договору про закупівлю, але в будь-якому випадку не більше 2-х календарних днів з моменту визнання електронною системою закупівель учасника переможцем закупівлі. Призначення платежу має бути наступного змісту: “Забезпечення виконання Договору про закупівлю укладеного за результатами закупівлі (зазначити UA закупівлі) за предметом: (зазначити предмет закупівлі).” Документ, що підтверджує внесення забезпечення виконання договору Переможцем є платіжне доручення з відміткою банку про здійснення платежу на рахунок Замовника. Скановану копію платіжного доручення Переможець має надіслати на електронну адресу n.podsukha@likar.center. Процедура підписання договору буде розпочата після отримання від бухгалтерії Замовника підтвердження зарахування коштів на рахунок Замовника. НК 024:2023 37566 - Тримач пробірки для взяття крові одноразового використання НК 024:2023 35209 - Голка для взяття крові стандартна НК 024:2023 31400 - Контейнер для збирання проб сечі стерильний IVD (діагностика in vitro)

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
674680
674 680 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Комунальне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Житомирської міської ради
ЄДРПОУ:41931754 Досьє YouControl
Сайт:https://likar.center/
Контактна особа:Анна Зубріна
Телефон:+380963521897
E-mail:h.zubrina@likar.center
Місцезнаходження:
10020, Україна, Житомирська область,м. Житомир, майдан Визволення, буд. 1
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Одноразовий тримач, нестерильний, поліпропілен

55 000
штука
10020 , Україна , Житомирська область , Житомир , майдан Визволення, буд. 1 ,
по 30-04-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
ОсноваПластикАктивна24-02-2025, 13:42
МатеріалПоліпропіленАктивна24-02-2025, 13:42
Кількість використаньОдноразовийАктивна24-02-2025, 13:42
СтерильністьНіАктивна24-02-2025, 13:42
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Голка одноразова для забору крові з клапаном безпеки, стерильна, без тримача, діаметр 0.7 мм (22G), довжина 38 мм

57 000
штука
10020 , Україна , Житомирська область , Житомир , майдан Визволення, буд. 1 ,
по 30-04-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Кількість застосуваньОдноразовийАктивна24-02-2025, 13:42
Кількість проб кровіДекількаАктивна24-02-2025, 13:42
Діаметр0.7 (22G)Активна24-02-2025, 13:42
ТримачНіАктивна24-02-2025, 13:42
СтерильністьТакАктивна24-02-2025, 13:42
Луєр адаптерНіАктивна24-02-2025, 13:42
Клапан безпекиТакАктивна24-02-2025, 13:42
Візуальна камераНіАктивна24-02-2025, 13:42
Безпечна голкаНіАктивна24-02-2025, 13:42
Сумісність із системою S-MonovetteНіАктивна24-02-2025, 13:42
Колірне кодуванняТакАктивна24-02-2025, 13:42
Довжина38міліметрАктивна24-02-2025, 13:42
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Контейнер для забору сечі стерильний з градуюванням, стійкий до автоклавування, 60 мл, №1

47 000
пачка
10020 , Україна , Житомирська область , Житомир , майдан Визволення, буд. 1 ,
по 30-04-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Матеріал контейнеруПоліпропіленАктивна24-02-2025, 13:42
Матеріал дослідженняСечаАктивна24-02-2025, 13:42
Стійкість до автоклавуванняТакАктивна24-02-2025, 13:42
ГрадуюванняТакАктивна24-02-2025, 13:42
СтерильністьТакАктивна24-02-2025, 13:42
Кількість одиниць в упаковці1штукаАктивна24-02-2025, 13:42
Об'єм60.0мілілітрАктивна24-02-2025, 13:42
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:24-02-2025, 13:47:53
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:24-02-2025, 13:42:26
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Порядок проведення розрахунків за поставлений товар викладений у розділі 3 проєкту договору, завантаженого до документів закупівлі як Проєкт договору (Медичні вироби для забору біологічного матеріалу)
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Робочі
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          15
          +-
          Пропозиції
          Електронні тендерні вимоги
          1. Забезпечення виконання договору про закупівлю
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          При наданні забезпечення підтверджується, що
          1 - Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
          4,90
          Пошук... відсоток
          відсоток
          Статус: Активна
          Дата створення: 24-02-2025, 13:42:27
          Способи підтвердження:
          Документ
          , Забезпечення виконання Договору про закупівлю здійснюється шляхом перерахування коштів на рахунок Замовника UA 453204780000026005924904386 в АБ “УКРГАЗБАНК”, МФО 320478. Перерахування коштів, в якості забезпечення виконання договору, має бути проведено не пізніше дати укладання договору про закупівлю, але в будь-якому випадку не більше 2-х календарних днів з моменту визнання електронною системою закупівель учасника переможцем закупівлі. Призначення платежу має бути наступного змісту: “Забезпечення виконання Договору про закупівлю укладеного за результатами закупівлі (зазначити UA закупівлі) за предметом: (зазначити предмет закупівлі).” Документ, що підтверджує внесення забезпечення виконання договору Переможцем є платіжне доручення з відміткою банку про здійснення платежу на рахунок Замовника. Скановану копію платіжного доручення Переможець має надіслати на електронну адресу n.podsukha@likar.center. Процедура підписання договору буде розпочата після отримання від бухгалтерії Замовника підтвердження зарахування коштів на рахунок Замовника.
          Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
          5
          Пошук... день
          день
          Статус: Активна
          Дата створення: 24-02-2025, 13:42:27
          Способи підтвердження:
          Документ
          , Умови повернення/неповернення забезпечення виконання Договору про закупівлю: Замовник повертає забезпечення виконання Договору про закупівлю: 1) після виконання Переможцем умов Договору; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення виконання Договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або Договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі»; 4) згідно з умовами, зазначеними в Договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Замовник не повертає забезпечення виконання Договору про закупівлю у разі невиконання або неналежного виконання Переможцем своїх зобов’язань по Договору про закупівлю.
          Форма забезпечення
          Іншій формі
          Статус: Активна
          Дата створення: 24-02-2025, 13:42:27
          Способи підтвердження:
          Документ
          , Забезпечення виконання Договору про закупівлю здійснюється шляхом перерахування коштів на рахунок Замовника UA 453204780000026005924904386 в АБ “УКРГАЗБАНК”, МФО 320478. Перерахування коштів, в якості забезпечення виконання договору, має бути проведено не пізніше дати укладання договору про закупівлю, але в будь-якому випадку не більше 2-х календарних днів з моменту визнання електронною системою закупівель учасника переможцем закупівлі. Призначення платежу має бути наступного змісту: “Забезпечення виконання Договору про закупівлю укладеного за результатами закупівлі (зазначити UA закупівлі) за предметом: (зазначити предмет закупівлі).” Документ, що підтверджує внесення забезпечення виконання договору Переможцем є платіжне доручення з відміткою банку про здійснення платежу на рахунок Замовника. Скановану копію платіжного доручення Переможець має надіслати на електронну адресу n.podsukha@likar.center. Процедура підписання договору буде розпочата після отримання від бухгалтерії Замовника підтвердження зарахування коштів на рахунок Замовника.
          Забезпечення виконання умов договору
          Статус: Активна
          Дата створення: 24-02-2025, 13:42:27
          Способи підтвердження:
          Документ
          , Забезпечення виконання Договору про закупівлю здійснюється шляхом перерахування коштів на рахунок Замовника UA 453204780000026005924904386 в АБ “УКРГАЗБАНК”, МФО 320478. Перерахування коштів, в якості забезпечення виконання договору, має бути проведено не пізніше дати укладання договору про закупівлю, але в будь-якому випадку не більше 2-х календарних днів з моменту визнання електронною системою закупівель учасника переможцем закупівлі. Призначення платежу має бути наступного змісту: “Забезпечення виконання Договору про закупівлю укладеного за результатами закупівлі (зазначити UA закупівлі) за предметом: (зазначити предмет закупівлі).” Документ, що підтверджує внесення забезпечення виконання договору Переможцем є платіжне доручення з відміткою банку про здійснення платежу на рахунок Замовника. Скановану копію платіжного доручення Переможець має надіслати на електронну адресу n.podsukha@likar.center. Процедура підписання договору буде розпочата після отримання від бухгалтерії Замовника підтвердження зарахування коштів на рахунок Замовника.
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ