Період оскарження умов закупівлі - по 24-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 628 780 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 143,90 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Обласна клінічна лікарня Івано-Франківської обласної ради" |
| ЄДРПОУ: | 01993150 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Савченко Наталія Василівна |
| Телефон: | 380661030345 |
| E-mail: | zakupivli.v@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 76008, Україна, Івано-Франківська область,Івано-Франківськ, Вулиця Федьковича, будинок 91 |
2 |
Учасник повинен надати відповідно до Додатку №5 Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до закупівлі: пункт 8 Підписаний проєкт договору про закупівлю – Додаток № 3 до тендерної документації . Учасником в складі тендерної пропозиції надано документ не у відповідності до пункту 8, Додатку № 5 до ТД у складі тендерної пропозиції : « Підписаний проєкт договору про закупівлю – Додаток № 3 до тендерної документації .» Для усунення вказаної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями привести у відповідність вищезазначений документ відповідно до Додатку №5 Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до закупівлі: пункт 8 Підписаний проєкт договору про закупівлю – Додаток № 3 до тендерної документації .
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.