Закупівлю оголошено - 13-02-2025, 16:04. Дата останніх змін - 13-02-2025, 16:04

Хімічні реактиви в асортименті (органічні, неорганічні, індикаторні, контрастові, тестові, що фарбують, розчиняють, промивають, чистять, у т.ч. фасовані, концентровані, рідинні, сухі речовини, на целюлозо-полімерних носіях, та т.і. в асортименті)

Хімічні реактиви в асортименті (органічні, неорганічні, індикаторні, контрастові, тестові, що фарбують, розчиняють, промивають, чистять, у т.ч. фасова... Державна закупівля - UA-2025-02-13-012206-a Хімічні реактиви в асортименті (органічні, неорганічні, індикаторні, контрастові, тестові, що фарбують, розчиняють, промивають, чистять, у т.ч. фасовані, концентровані, рідинні, сухі речовини, на целюлозо-полімерних носіях, та т.і. в асортименті) від замовника Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної-медико санітарної допомоги №4 м.Вінниці" від 2/13/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2025-02-13-012206-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-02-13-014265-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 13-02-2025, 16:04
по 18-02-2025, 00:00

* Примітки та обгрунтування: 1. Уточнювальний код за класифікатором ДК 021:2015 (CPV): 33124131-2 Індикаторні смужки. Класифікатор медичних виробів НК 024:2023: 54514 - Численні аналіти сечі IVD (діагностика in vitro), набір, колориметрична тест-смужка, експрес-аналіз ===================================================== 2. Враховуючи потребу лабораторій Замовника саме у такому асортименті та попередній кількості медичних фармацевтичних препаратів, лікарських, технічних засобів, іншого, та те, що згідно з п. 10 Особливостей Замовники здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II «Порядку визначення предмета закупівлі», затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708 (далі - послуги з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 «Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу», з урахуванням положень, визначених цими особливостями. Враховуючи вищевикладене, процедурою закупівлі в річному плані на закупівлю вказаного товару на 2025 рік зазначити - «Використання електронного каталогу – шляхом запиту пропозиції постачальників». ===================================================== 3. Відповідно до абзацу 2 п. 12 Особливостей, у запиті пропозицій постачальників щодо предмета закупівлі товару, вартість якого є меншою ніж 500 тис. гривень, замовник може визначити інформацію про характеристики товару та їх допустимі значення в межах специфікації товару, визначеної адміністратором електронного каталогу. ===================================================== 4. Відповідно до абзацу 3 п. 12 Особливостей, у запиті пропозицій постачальників щодо предмета закупівлі товару, вартість якого дорівнює або перевищує 500 тис. гривень, здійснюється відповідно до специфікації товару, сформованої адміністратором електронного каталогу, яка не передбачає можливості замовника самостійно визначати інформацію про характеристики товару та їх допустимі значення. ===================================================== 5. Відповідно до пункту 2 частини 2 «Порядку визначення предмета закупівлі», затвердженого Наказом № 708 від 15.04.2020 року Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, під час здійснення закупівлі – у випадку закупівлі лікарських засобів, предмет закупівлі визначається замовником згідно з за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника. ===================================================== 6. Відповідно до Наказу № 708 від 15.04.2020 року Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, під час здійснення закупівлі товарів і послуг предмет закупівлі визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. ===================================================== 7. Забороняється змінювати умови договору, при його укладанні. ===================================================== 8. При визначенні системою переможця, він зобов'язаний негайно, у день такого визначення надіслати на електронну пошту замовника lawyer.phcc4.vin@gmail.com заповнений з його боку договір. ===================================================== 9. Одночасно із підписанням договору учасник безкоштовно надає разом із підписаними примірниками Договору зразки товарів (по 1 штуці) у споживчому пакуванні (тари/упаковки) цього товару заводу/фабрики/підприємства-виробника, зазначеного в специфікації. =====================================================

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
48000
48 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної-медико санітарної допомоги №4 м.Вінниці"
ЄДРПОУ:26244596 Досьє YouControl
Контактна особа:Нижник Дмитро Петрович
Телефон:380432278998
E-mail:lawyer.phcc4.vin@gmail.com
Місцезнаходження:
21009, Україна, Вінницька область,Вінниця, вулиця Замостянська, будинок 18
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Тест-смужки для аналізаторів сечі Urine RS H10

5 000
штука
21009 , Україна , Вінницька область , Вінниця , вулиця Замостянська, будинок 18 ,
з 20-02-2025 по 31-12-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Формат тестуТест-смужкаАктивна13-02-2025, 16:04
Метод вимірюванняКількіснийАктивна13-02-2025, 16:04
Матеріал дослідженняСечаАктивна13-02-2025, 16:04
Тип вимірюванняНапівавтоматичнийАктивна13-02-2025, 16:04
ПриладHTI CL-500, HTI CL-50, HTI CL-50 PlusАктивна13-02-2025, 16:04
Аналіт pHТакАктивна13-02-2025, 16:04
Аналіт білірубінТакАктивна13-02-2025, 16:04
Аналіт нітритТакАктивна13-02-2025, 16:04
Аналіт білокТакАктивна13-02-2025, 16:04
Аналіт уробіліногенТакАктивна13-02-2025, 16:04
Аналіт кровТакАктивна13-02-2025, 16:04
Аналіт питома вагаТакАктивна13-02-2025, 16:04
Аналіт глюкозаТакАктивна13-02-2025, 16:04
Аналіт кетонТакАктивна13-02-2025, 16:04
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено13-02-2025, 16:03:09
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:13-02-2025, 16:03:57
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:13-02-2025, 16:03:27
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Постачання на аптечний склад замовника за визначеною адресою
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          30
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ