Період оскарження умов закупівлі - по 18-02-2025, 00:00
Забезпечення наборів засобів особистої гігієни які отримують соціальну послугу натуральної допомоги у комунальної установи (далі -Територіальний центр) в межах реалізації пункту 9.6 Міської цільової програми надання соціальних послуг та інших видів допомоги вразливим верствам населення міста Одеси на 2024 — 2026 роки, затвердженої рішенням Одеської міської ради від 29 листопада 2023 року № 1622 — VIII (зі змінами)
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 800 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 14 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальна установа "Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Хаджибейського району міста Одеси" |
| ЄДРПОУ: | 36503293 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Оляненко Діана Сергіївна |
| Телефон: | 380679968373 |
| E-mail: | dolianenko.htc@dpsp.omr.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 65028, Україна, Одеська область,Одеса, вулиця Богдана Хмельницького, будинок 62 |
7 |
Щодо прийняття рішення уповноваженою особою Порядок денний: 1. Про розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНД ІМПОРТ" у відкритих торгах на закупівлю ЄЗС ДК 021:2015(CPV) 33710000-0 «Парфуми, засоби гігієни та презервативи», № UA-2025-02-13-008070-a, згідно з Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 (надалі - Особливості) та Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) на відповідність вимогам тендерної документації. 2. Про затвердження повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНД ІМПОРТ" невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю ЄЗС ДК 021:2015(CPV) 33710000-0 «Парфуми, засоби гігієни та презервативи», № UA-2025-02-13-008070-a та оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції невідповідностей в електронній системі закупівель згідно з вимогами Закону та Особливостей. Під час розгляду першого питання порядку денного: Уповноваженою особою під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ГРАНД ІМПОРТ» встановлено наступні невідповідності. 1)В порушення вимог п. 10 Додатку 1 до тендерної документації тендерна пропозиція Учасника не містить Гарантійного листа в довільній формі про те, що товар запропонований Учасником процедури закупівлі не походить з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран. Для усунення невідповідності учасник повинен надати зазначений гарантійний лист. 2) В порушення вимог п. 10 Додатку 1 до тендерної документації тендерна пропозиція Учасника не містить лист згоду та гарантійний лист відповідно до вимоги: «При передачі (поставки) Товару у місці постачання, встановленому Замовником, обов’язкова присутність представника(ів) Постачальника, відповідального(их) за поставку та підписання приймально-здавальних документів (Надати лист згоду від Учасника в довільній формі щодо умов постачання з обов’язковим зазначення ПІБ представника Постачальника, посади яку займає представник на підприємстві Постачальника (Надати гарантійний лист від Учасника в довільній формі)». Для усунення невідповідності учасник повинен надати зазначені лист згоду та гарантійний лист. Керуючись п.43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), уповноважена особа постановила звернутися до ТОВ«ГРАНД ІМПОРТ» з вимогою про усунення вищезазначених невідповідностей тендерної пропозиції у передбачений Особливостями строк та спосіб – протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Попередити учасника, що відповідно до абз.5 п.п.1 п.44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.