Період оскарження умов закупівлі - по 16-02-2025, 00:00
ОГОЛОШЕННЯ UA-P-2025-02-11-002945-a про проведення відкритих торгів 1. Найменування замовника* Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника* 41022900. 3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ - 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): (ПК-25Т_040_ВО) ДК 021:2015 33760000-5Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки (Набір гігієнічний для вагонів СВ (звичайний)). 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до Додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 33760000-5 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку 1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку 1 тендерної документації. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 7 183 200.00 грн. без ПДВ (сім мільйонів сто вісімдесят три тисячі двісті гривень 00 копійок) 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2025 року (до 31.12.2025 р.) відповідно умов договору. 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19.02.2025 18:00 11. Умови оплати: відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): 215 496,00 грн. (двісті п'ятнадцять тисяч чотириста дев'яносто шість гривень 00 копійок). 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції надається Учасником у вигляді Гарантії (в електронній формі). Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати умовам, зазначеним в Додатку 5 до тендерної документації; 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі – товар - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»; Застосовані критерії оцінки - ціна. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця»_____________________________________ Олексій ЧОРНИЙ
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 7 183 200 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 71 832 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 215 496 UAH |
| Замовник: | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
| ЄДРПОУ: | 41022900 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Чорний Олексій Сергійович |
| Телефон: | 380443097511 |
| E-mail: | pk_chornyi@uz.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
8 |
ПРОТОКОЛ Уповноваженої особи №4–03/03/25 від 03.03.2025 1. Найменування замовника*.Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*.41022900 3. Місцезнаходження замовника*.___ місто Київ___ 4. Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель*.UA-2025-02-11-003049-a 5. Предмет закупівлі: 33760000-5Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки (Набір гігієнічний для вагонів СВ (звичайний)) ВИРІШЕНО: Продовжити розгляд пропозиційдо 20 робочих днів в зв’язку з великим об’ємом інформації. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця»___________________________________Олексій ЧОРНИЙ
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 24.02.2025 1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*.41022900 діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «про публічні закупівлі» 3. Місцезнаходження замовника.---місто Київ -- 4. унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель:UA-2025-02-11-003049-a 5.Перелік виявлених невідповідностей: 1) ТОВ "СПЕЦТРЕЙД УКРАЇНА" 1) На вимогу п. 3 Додатку 2 до тендерної документації учасником у складі своєї тендерної пропозиції надано цінову пропозицію в якій відсутні колонки 10-15 відповідно форми додатка 4 ТД. 2) На вимогу п. 5 Додатку 2 до тендерної документації учасником у складі своєї тендерної пропозиції не надано документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. 3) На вимогу пп. 7.2 п. 7 Додатку 2 до тендерної документації учасником у складі своєї тендерної пропозиції не надано довідка з відомостями про учасника. 6. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. п. 3 Додатку 2 ТД: «Цінова пропозиція за формою згідно з Додатком 4 до тендерної документації». п. 5 Додатку 2 ТД: 1. «Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції: Для посадових (службових) осіб учасника, що уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів, – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/або протокол зборів засновників тощо); - для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності, – довіреність, оформлена у відповідності до вимог законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, разом з документами, що відповідно до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, яка підписала від імені учасника вказану довіреність. У разі якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників, до неї обов’язково включається документ про створення такого об’єднання.». пп. 7.2 п. 7 Додатку 2 ТД: «Довідка з відомостями про учасника надається за формою, яка наведена нижче. Ця довідка надається окремим файлом у форматі Word з накладеним КЕП/УЕП. Учасник Правовий статус Наприклад: Юридична особа/ Фізична особа-підприємець Повна назва Скорочена назва Код ЄДРПОУ Місцезнаходження (юридична адреса) Поштовий індекс Країна Область або регіон Населений пункт Вулиця, номер будинку, приміщення Поштова адреса Поштовий індекс Країна Область або регіон Населений пункт Вулиця, номер будинку, приміщення Телефон (телефакс) E-mail Податкові реквізити Статус платника податку на прибуток Статус платника ПДВ Індивідуальний податковий номер Банківські реквізити Код банку Найменування банку IBAN Валюта Керівник Посада Прізвище Ім'я По батькові тел. +380 Підписант договору Посада Прізвище Ім'я По батькові Діє на підставі Наприклад: Статуту/ довіреності № ___ від __.__.202_ р./ виписки (витягу) з ЄДРПОУ від __.__.20__р. тел. +380 Контактна особу по договору Посада Прізвище Ім'я По батькові тел. +380 Підписант тендерної пропозиції Посада Прізвище Ім'я По батькові тел. +380 Статус учасника (виробник, посередник, дистриб’ютор тощо) На учасника не розповсюджуються норми Закону України «Про санкції» та відповідних указів Президента України, введених в дію відповідно до законодавства України, згідно з якими заборонено здійснення закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб – резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності іноземної держави, а також інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, виконання робіт і надання послуг походженням з іноземної держави, до яких застосовано персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції). Учасник не має прямого чи опосередкованого зв’язку з країною-агресором. ________________________ ________________________ (посада уповноваженої особи Учасника) (ініціали, прізвище) » 7. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. На вимогу: виправити зазначені недоліки та усунути невідповідності відповідно опису п. 5 даного повідомлення Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця» ________________Олексій ЧОРНИЙ
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 20.02.2025 1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*.41022900 діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «про публічні закупівлі» 3. Місцезнаходження замовника.---місто Київ -- 4. унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель:UA-2025-02-11-003049-a 5.Перелік виявлених невідповідностей: 1) ТОВ "РЕГІОН-СЕРВІС.КОМ" 1) На вимогу частини 2 Додатку 2 до тендерної документації учасником у складі своєї тендерної пропозиції не надано документального підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі. 6. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. частина 2 Додатку 2 до тендерної документації: 2. Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям)відповідно до статті 16 Закону. Інформація надається у вигляді електронних документів та/або скан-копій, придатних для машинозчитування (файли з розширенням «.pdf.», «.jpeg.» тощо). Учасник має надати: Кваліфікаційні критерії: Документи, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям: Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) На підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) учасник повинен надати: 1. Копію(ї) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (не менше одного). Під аналогічним договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір поставки на постачання подібного товару(ів) за призначенням та/або властивостями до товару(ів) відповідно предмету закупівлі.". У випадку якщо такий договір виконаний частково учасник повинен надати позитивний лист відгук від контрагента про відсутність зауважень щодо постачання товару. 2. Документ(ти), що підтверджує(ють) виконання наданого(их) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), а саме: первинний(ні) документ(ти), що підтверджує(ють) факт здійснення господарської(їх) операції(й) та/або позитивний(і) лист(и)-відгук(и) контрагента(ів). 7. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. На вимогу: виправити зазначені недоліки та усунути невідповідності відповідно опису п. 5 даного повідомлення Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця» ________________Олексій ЧОРНИЙ
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.