Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 214 186 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 1 070,93 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство Самбірської міської ради "Самбірська центральна лікарня" |
ЄДРПОУ: | 01997461 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Вікторія Мертушка |
Телефон: | +380676727687 |
E-mail: | sambirska_lik@ukr.net |
Місцезнаходження: | 81400, Україна, Львівська область,м. Самбір, вул. Шпитальна, буд. 14 |
2 |
Період оскарження умов закупівлі - по 11-02-2025, 00:00
5.1. Строк поставки Товару до 31.12. 2025 року. 5.2.Товар поставляється на склад Покупця за адресою м Самбір вул. Шпитальна 14, відповідно до письмової заявки Покупця. 5.3.Термін виконання заявки Покупця – протягом п’яти календарних днів з моменту отримання заявки. 5.4. Товар повинен передаватися в упаковці, яка відповідає характеру товару, забезпечує цілісність товару, збереження його якості під час транспортування згідно з правилами перевезення товару відповідної категорії товару. 5.5. Тара і упаковка Товару, що поставляеться Продавцем, повинна відповідати вимогам стандартів і технічним умовам, що діють на території України. 5.6. Усі послуги із доставки, завантаження та розвантаження Товару на склад Покупця, за цим договором, надаються Продавцем. 5.7. Приймання-передача Товару по кількості проводиться відповідно до товаросупровідних документів, по якості – згідно документів, що підтверджують відповідність названого Товару вимогам стандартів, технічних умов та нормативів, що діють на території України, які підтверджують якість Товару. 5.8. Прийом товару за кількістю та якістю проводиться уповноваженими на те представниками сторін на складі Покупця. 5.9. Товар вважається таким, що прийнятий Покупцем за кількістю, з моменту підписання видаткової накладної на Товар. 5.10. Продавець гарантує цілісність товару, збереження його якості під час транспортування та розвантаження.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.