Період оскарження умов закупівлі - по 04-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 410 534 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 052,67 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство "Регіональний медичний центр родинного здоров'я" Дніпропетровської обласної ради" |
| ЄДРПОУ: | 04543536 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ольга Готвянська |
| Телефон: | +380567136316 |
| E-mail: | dan852009@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 49100, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, вул. Космічна, 13 |
1 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей: - пункт 3.18 Додатку №2 до ТД, а саме: Гарантійний лист (надається у довільній формі, на фірмовому бланку (за наявності) Учасника з вихідним номером та датою), що товар має сервісну підтримку в Україні – не надано. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - пункт 3.18 Додатку №2 до ТД. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - пункт 3.18 Додатку №2 до ТД, а саме: Гарантійний лист (надається у довільній формі, на фірмовому бланку (за наявності) Учасника з вихідним номером та датою), що товар має сервісну підтримку в Україні. – надати.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.