Період оскарження умов закупівлі - по 02-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 4 500 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 45 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОРОСТЕНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ КОРОСТЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" |
| ЄДРПОУ: | 01992050 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | ГУБАРЕЦЬ Катерина |
| Телефон: | 0686058283 |
| E-mail: | kozakevi1@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 11500, Україна, Житомирська область,м. Коростень, вул. Амосова, буд. 8 |
7 |
подовження строку розгляду за об'єктивних причин
1. На підтвердження наявності на обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1 та підтверджуючі документи . 2. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 2 та підтверджуючі документи .
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.