Період оскарження умов закупівлі - по 29-01-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 995 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 19 950 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 59 860 UAH |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГОСПКОМОБСЛУГОВУВАННЯ" |
| ЄДРПОУ: | 21465789 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олена Бучацька |
| Телефон: | +380672850245 |
| E-mail: | tender_kpgko@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 01044, Україна, м. Київ,м. Київ, ВУЛИЦЯ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО, будинок 6-А |
6 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах Уповноваженою особою КП «ГОСПКОМОБСЛУГОВУВАННЯ», під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАВЕРНА" (далі – Учасник), виявлено невідповідність в інформації та та/або документах, що подані Учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до Додатку № 1 до тендерної документації, Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, підпункт 5.2 Заповнена та підписана Тендерна пропозиція учасника згідно з Додатком 1.4 до цієї тендерної документації; Перелік виявлених невідповідностей; В складі тендерної пропозиції, Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАВЕРНА", наявний файл «цінова», зміст якої не відповідає вимогам тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Учаснику ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАВЕРНА", на усунення невідповідностей необхідно завантажити завантажити підписану тендерну пропозиції відповідно до вимог Додатку 1.4 до тендерної документації.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах Уповноваженою особою КП «ГОСПКОМОБСЛУГОВУВАННЯ», під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП "Бойкова Одарка Петрівна" (далі – Учасник), виявлено невідповідність в інформації та та/або документах, що подані Учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Згідно пунктом 1 Тендерної документації, Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції: «Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП); 2. Додаток № 1.1, до тендерної документації, пункт 3.4 Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців), містить вимогу щодо надання наступного документу: «Свідоцтво платника єдиного податку або витяг з Реєстру платників єдиного податку – для учасника, який є платником єдиного податку.» Відповідно до пункту 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, Розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, «Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (якщо документи видані іншими підприємствами/ установами / організаціями (без КЕП на документі), такі документи повинні містити підпис уповноваженої особи відповідної організації (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки (у разі використання)).» 3. Додаток № 1, до тендерної документації, Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, підпункт 5.1, містить Вимогу щодо надання наступного документу: «Підписаний Учасником Проєкт договору згідно з Додатком 1.3 до цієї тендерної документації» 4. Додаток № 1, до тендерної документації, Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, підпункт 5.2 Заповнена та підписана Тендерна пропозиція учасника згідно з Додатком 1.4 до цієї тендерної документації. 5. Пункт 2 Забезпечення тендерної пропозиції, Розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції містить наступні вимоги: «Тендерна пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі з накладенням кваліфікованого електронного підпису (далі - КЕП) установи, що видала гарантію», підпункт 7 «7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно.», підпункт 9 «Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати в складі пропозиції такий договір разом з банківською гарантією. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, учасником в складі тендерної пропозиції надається інформація (гарантійний лист, довідка тощо) від банку-гаранта про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка по особовому рахунку з банку по рахунку покриття, видані банком – гарантом, завірені печаткою банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого банку-гаранта, із наданням підтвердження повноважень такої уповноваженої особи від банку-гаранта. » Перелік виявлених невідповідностей: 1. Тендерна пропозиція Учасника ФОП "Бойкова Одарка Петрівна" підписана УЕП, замість КЕП. Підписувач: Бойкова Одарка Петрівна; ПІБ: Бойкова Одарка Петрівна; Організація (установа): Код ЄДРПОУ: Час підпису: 2025-01-31T22:19:38; Сертифікат виданий: КНЕДП ТОВ "Центр сертифікації ключів "Україна"; Сертифікат дійсний ДО: 2025-03-15T23:59:59; Серійний номер: 40CAF20700000000000000000000000000000001; Тип носія особистого ключа: Незахищений(1.2.804.2.1.1.1.11.36865753.1); Алгоритм підпису: ДСТУ-4145; Тип підпису: Удосконалений; Сертифікат: Кваліфікований 2. В тендерній пропозиції Учасника ФОП "Бойкова Одарка Петрівна" наявний файл «Витяг платників податку», який не відповідає вимогам тендерної документації у частині: «(якщо документи видані іншими підприємствами/ установами / організаціями (без КЕП на документі), такі документи повинні містити підпис уповноваженої особи відповідної організації (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки (у разі використання)». 3. В тендерній пропозиції Учасника ФОП "Бойкова Одарка Петрівна" наявний файл «Договір» зміст якого не відповідає Проєкту договору згідно з Додатком 1.3 до цієї тендерної документації» 4. В тендерній пропозиції Учасника ФОП "Бойкова Одарка Петрівна" наявний файл «Тендерна пропозиція (5)» в якому вартість тендерної пропозиції, що зазначена прописом, відрізняється від загальної вартості тендерної пропозиції. 5. В тендерній пропозиції Учасника ФОП "Бойкова Одарка Петрівна" наявна банківська гарантія, яка не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: на банківський гарантії відсутній кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно; договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії не містить КЕП (або власноручних підписів гаранта та учасника- принципала; відсутня виписка по особовому рахунку з банку по рахунку покриття, видані банком – гарантом, завірені печаткою банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого банку-гаранта, із наданням підтвердження повноважень такої уповноваженої особи від банку-гаранта. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Учаснику ФОП "Бойкова Одарка Петрівна" необхідно на виконання вимог тендерної документації накласти (підписати) кваліфікованим електронним підписом (КЕП) на тендерну пропозицію учасника. 2. Учаснику ФОП "Бойкова Одарка Петрівна" необхідно на виконання вимог тендерної документації завантажити: «Витяг платників податку», який буде відповідати наступним вимогам тендерної документації: «(якщо документи видані іншими підприємствами/ установами / організаціями (без КЕП на документі), такі документи повинні містити підпис уповноваженої особи відповідної організації (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки (у разі використання) 3. Учаснику ФОП "Бойкова Одарка Петрівна" необхідно на виконання вимог тендерної документації завантажити: «Підписаний Учасником Проєкт договору згідно з Додатком 1.3 до цієї тендерної документації» 4. Учаснику ФОП "Бойкова Одарка Петрівна" необхідно на виконання вимог тендерної документації завантажити заповнену та підписану Тендерна пропозиція учасника згідно з Додатком 1.4 до цієї тендерної документації, та привести у відповідність вартість тендерної пропозиції зазначеної словами та цифрами. 5. Учаснику ФОП "Бойкова Одарка Петрівна" необхідно на виконання вимог тендерної документації завантажити" банківську гарантію, яка відповідатиме вимогам тендерної документації, а саме: наявність на банківській гарантії кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно; договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії має містити КЕП (або власноручний підпис гаранта та учасника- принципала та печатку (у разі її використання); виписка по особовому рахунку з банку по рахунку покриття, видані банком – гарантом, завірені печаткою банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого банку-гаранта, із наданням підтвердження повноважень такої уповноваженої особи від банку-гаранта.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.