Період оскарження умов закупівлі - по 28-01-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 144 885 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 724,43 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Київська міська клінічна лікарня №1" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
| ЄДРПОУ: | 01981738 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Хмельницька Наталя Сергіївна |
| Телефон: | 380445633879 |
| E-mail: | tender_kmkl1@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 02091, Україна, Київська область,Київ, вул. Харківське шоссе 121 |
4 |
За результатами розгляду на відповідність вимогам тендерної документації тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ІМЕСК», Україна, 03110, місто Київ, вул.Ратушного Романа, будинок 9 А, офіс 149, код ЄДРПОУ 31301518, виявлено наступну невідповідність. Згідно вимог пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації та переліку документів у додатку 6 до тендерної документації учасник надає у складі документів тендерної пропозиції копію Статуту (зі змінами – в разі наявності). У разі, якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію рішення засновників про створення такої юридичної особи. У разі, якщо державна реєстрація установчого документу чи змін до нього, була здійснена після 13.12.2015 року додатково необхідно надати копію «Опису документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії» з відповідним кодифікатором реєстраційної дії в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. У складі документів тендерної пропозиції учасник надав копію Статуту у новій редакції товариства з обмеженою відповідальністю «ІМЕСК», затвердженого Загальними зборами учасників (протокол №2020-02-03-01 від 03.02.2020 року. Водночас, у складі документів тендерної пропозиції учасника відсутній Опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії – змін до відомостей про юридичну особу, що по’вязані зі змінами в установчих документах. Згідно пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей (п. 44 Особливостей). Отже, з урахуванням вимог Особливостей, замовник надає можливість учаснику виправити невідповідність в документах
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.