Закупівлю оголошено - 23-01-2025, 19:43. Дата останніх змін - 26-02-2025, 15:41

Серветки паперові (Вінницька обл.)

Серветки паперові (Вінницька обл.)... Державна закупівля - UA-2025-01-23-019769-a Серветки паперові (Вінницька обл.) від замовника Військова частина 3078 Національної гвардії України від 1/23/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-01-23-019769-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 23-01-2025, 19:43
по 29-01-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 30-01-2025, 00:00
по 07-02-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 07-02-2025, 12:44
по 07-02-2025, 13:13

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
153000
153 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:1 530 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Забезпечення пропозиції:4 590 UAH Отримати банківську гарантію
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:Військова частина 3078 Національної гвардії України
ЄДРПОУ:25574423 Досьє YouControl
Сайт:http://ngu.gov.ua/
Контактна особа:Коваленко Тетяна Анатоліївна
Телефон:0444624862
E-mail:smarttender3078@gmail.com
Місцезнаходження:
Україна
4



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Лот 1. Серветки паперові (Вінн ...
153 000 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 07-02-2025, 12:44
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Серветки паперові

900 000
штука
Україна Відповідно до документації
по 01-04-2025
33760000-5
Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Серветки паперові

800 000
штука
Україна Відповідно до документації
по 01-06-2025
33760000-5
Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "БОРЕЙ-ТРЕЙД"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 11-02-2025 по 19-02-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, м.Київ, БУЛЬВАР ВАЦЛАВА ГАВЕЛА, будинок 6, корпус ЛІТ.З, приміщення 51, 03067, Борей Трейд
Остаточна пропозиція:
129 200 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
152 660 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
12-02-2025, 18:43

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 11-02-25, 16:53:15
24

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Учасник у складі пропозиції не надав оригіналу в кольоровому вигляді або завіреної відповідно до вимог ДСТУ 4163:2020 копії установчих документів (статут, засновницький договір, рішення про створення Учасника (якщо Учасник діє на підставі модельного статуту)), у редакції, яка діє на дату подання комерційної пропозиції, або довідку, складену у довільній формі, з кодом адміністративних послуг, за яким можна отримати доступ до чинних установчих документів Учасника на веб порталі Міністерства юстиції України. Підпункт 3 пункту 2 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі - Оригінали в кольоровому вигляді або завірені Учасником відповідно до вимог ДСТУ 4163:2020 копії установчих документів (статут, засновницький договір, рішення про створення Учасника (якщо Учасник діє на підставі модельного статуту)), у редакції, яка діє на дату подання комерційної пропозиції, або довідку, складену у довільній формі, з кодом адміністративних послуг, за яким можна отримати доступ до чинних установчих документів Учасника на веб порталі Міністерства юстиції України. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275, оригінал в кольоровому вигляді або завірені Учасником відповідно до вимог ДСТУ 4163:2020 копії установчих документів (статуту, засновницького договору, рішення про створення Учасника (якщо Учасник діє на підставі модельного статуту) довідку, складену у довільній формі, з кодом адміністративних послуг, за яким можна отримати доступ до чинних установчих документів Учасника на веб порталі Міністерства юстиції України. 2. Учасник у складі пропозиції не надав підтверджуючих документів на власне обладнання. Пункт 16 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі - Сканований оригінал(и) в кольоровому вигляді документа(ів), підтверджуючих наявність складського(их) приміщення(ь), пристосованого(их) для зберігання товару, що закуповується, та іншого(их) приміщення(ь) із зазначенням площ(и) цього(их) приміщення(ь) та адреси його/їх розташування, та обладнання, (оригінал документа(ів) на право власності або договору(ів) оренди, або іншого(их) документа(ів), що підтверджують право на використання приміщення(ь), обладнання зі всіма додатками, дійсних на дату розкриття пропозицій). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275, підтверджуючі документи на власне обладнання (оборотно-сальдову відомість чи інші документи, що підтверджують право власності на майно).

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 12-02-25, 16:53:15
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-01-23-019769-a-a1
Номер договору:
41/ВОЗ-2025
Дата підписання договору:
24-02-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 24-02-2025 по 31-12-2025
129 200 UAH
Ціна договору
107 666,67 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП "ТКАЧЕНКО КИРИЛО ЕДУАРДОВИЧ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 07-02-2025 по 15-02-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, ВУЛИЦЯ ЛАЗАРЯНА, будинок 3, квартира 20, 49000, Кирило Ткаченко
Остаточна пропозиція:
127 500 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
144 500 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ФОП "ТКАЧЕНКО КИРИЛО ЕДУАРДОВИЧ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
127 500 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
144 500 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
06-02-2025, 22:32:26
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Доказ:
Документ
Підписаний Licenz.pdf, Електронна банківська гарантія
Доказ:
Документ
Підписаний БАНКІВСЬКА ГАРАНТІЯ № N71.07.0000000030.pdf, Електронна банківська гарантія
Доказ:
Документ
-1FA07~1.PDF, Електронна банківська гарантія
Доказ:
Документ
Підписаний Витяг з держ реестру банків.pdf, Електронна банківська гарантія
Доказ:
Документ
Підписаний Довереность.pdf, Електронна банківська гарантія
Доказ:
Документ
Підписаний Договір-заява № N71.07.0000000030.pdf, Електронна банківська гарантія
2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення підтверджується, що
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
5
Іншій формі
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
5
Форма забезпечення:
Забезпечення виконання договору

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "БОРЕЙ-ТРЕЙД"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
129 200 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
152 660 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
субпідрядники не залучаються
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
06-02-2025, 21:30:44
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Доказ:
Документ
Банківська Ліцензія.7z, Електронна банківська гарантія
Доказ:
Документ
Витяг з Державного реєстру банків.7z, Електронна банківська гарантія
Доказ:
Документ
Витяг із протоколу №30.7z, Електронна банківська гарантія
Доказ:
Документ
Витяг Статуту.7z, Електронна банківська гарантія
Доказ:
Документ
ГАРАНТІЯ 1278-25.7z, Електронна банківська гарантія
Доказ:
Документ
Лист для клієнтів Буркиця.7z, Електронна банківська гарантія
Доказ:
Документ
Лист здійснення БД_Буркиця.7z, Електронна банківська гарантія
Доказ:
Документ
Наказ про в.о. Буркиця В.Г.7z, Електронна банківська гарантія
Доказ:
Документ
Рішення №27 Банк Альянс.7z, Електронна банківська гарантія
2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення підтверджується, що
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
5
Іншій формі
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
5
Форма забезпечення:
Забезпечення виконання договору

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
153 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
153 000 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
06-02-2025, 17:48:36
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Доказ:
Документ
2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення підтверджується, що
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
5.0
Іншій формі
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
5
Форма забезпечення:
Забезпечення виконання договору

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Тендерна документація
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Тендерна документація
    публічний Видалено23-01-2025, 19:43:51
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:29-01-2025, 10:37:39
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:29-01-2025, 10:37:39
      Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Оголошення про проведення закупівлі
        публічний Видалено23-01-2025, 20:24:29
        Оголошення про проведення закупівлі
        публічнийЕкспортовано:29-01-2025, 10:38:23
          Електронні тендерні вимоги
          1. Забезпечення тендерних пропозицій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Лот 1. Серветки паперові (Вінницька обл.)
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
          Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
          Гарантія надається а формою (далі - Форма), наведеною в Додатку 4 до цього Оголошення з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії, окрім посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. Посилання на програмний комплекс здійснюється відповідно до оголошення.
          Статус: Активна
          Дата створення: 23-01-2025, 19:43:51
          Способи підтвердження:
          Документ
          Електронна банківська гарантія , Гарантія надається а формою (далі - Форма), наведеною в Додатку 4 до цього Оголошення з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії, окрім посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. Посилання на програмний комплекс здійснюється відповідно до оголошення.
          2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Лоту Лот 1. Серветки паперові (Вінницька обл.)
          Законодавство:
          При наданні забезпечення підтверджується, що
          1 - Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
          5
          Пошук... відсоток
          відсоток
          Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді оригіналу платіжної інструкції з відміткою проведення операції обслуговуючим банком, що підтверджує надання учасником забезпечення виконання договору
          Статус: Активна
          Дата створення: 23-01-2025, 19:43:51
          Способи підтвердження:
          Документ
          оригінал платіжної інструкції , Платіжна інструкція, оформлена в довільній формі, обов'язково повинна містити такі реквізити: 1) номер, дату складання; 2) найменування платника, код платника та номер його рахунку; 3) найменування банку платника; 4) найменування отримувача, код отримувача та номер його рахунку; 5) найменування банку отримувача; 6) суму словами та цифрами; 7) призначення платежу: «Забезпечення виконання договору, UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X*» *Зазначити унікальний номер оголошення про проведення спрощеної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель;
          Форма забезпечення
          Іншій формі
          Оригінал платіжної інструкції
          Статус: Активна
          Дата створення: 23-01-2025, 19:43:51
          Забезпечення виконання договору
          Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді оригіналу платіжної інструкції з відміткою проведення операції обслуговуючим банком, що підтверджує надання учасником забезпечення виконання договору
          Статус: Активна
          Дата створення: 23-01-2025, 19:43:51
          Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
          5
          Пошук... день
          день
          Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
          Статус: Активна
          Дата створення: 23-01-2025, 19:43:51
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ