Закупівлю оголошено - 23-01-2025, 16:22. Дата останніх змін - 23-01-2025, 16:22

Серветки для дезінфекції поверхонь та інструментів

Серветки для дезінфекції поверхонь та інструментів... Державна закупівля - UA-2025-01-23-016113-a Серветки для дезінфекції поверхонь та інструментів від замовника Комунальне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Житомирської міської ради від 1/23/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2025-01-23-016113-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-01-21-021832-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 23-01-2025, 16:22
по 28-01-2025, 00:00

Дезінфікуючий засіб у вигляді серветок призначений для гігієнічної та хірургічної обробки рук і шкіри, а також для швидкої дезінфекції невеликих поверхонь та некритичних медичних виробів по типу АХД 2000 експрес Серветки просочені дезінфекційним розчином (діючі речовини: Спирти в межах не менше 60 %. Виготовленна з нетканного матеріалу. Має широкий спектр антимікробної активності до вірусів, бактерій, патогенних грибів та фунгіцидну дію. Стерильна. Одноразова. Розмір не менше 13 см * 15 см. НК 024:2023: Серветка для дезінфекції медичного виробу Фасування - по 300 серветок в банці. Поставка товару до 28.02.2025 ЗВЕРНІТЬ УВАГУ!!!! Присутнє забезпечення виконання договору

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
332840
332 840 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Комунальне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Житомирської міської ради
ЄДРПОУ:41931754 Досьє YouControl
Сайт:https://likar.center/
Контактна особа:Наталя Матущак
Телефон:+380976928663
E-mail:n.matushchak@likar.center
Місцезнаходження:
10020, Україна, Житомирська область,м. Житомир, майдан Визволення, буд. 1
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Серветки антисептичні на основі Ізопропілового спирту (від 60%), 150х200, Банка

785
штука
10020 , Україна , Житомирська область , Житомир , майдан Визволення, буд. 1 ,
по 28-02-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Форма упаковкиБанкаАктивна23-01-2025, 15:56
Форма випускуСерветкиАктивна23-01-2025, 15:56
Розмір150х200Активна23-01-2025, 15:56
Основна речовинаІзопропіловий спиртАктивна23-01-2025, 15:56
Вміст спиртувід 60відсотокАктивна23-01-2025, 15:56
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:23-01-2025, 16:22:02
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:23-01-2025, 15:56:25
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Порядок проведення розрахунків за поставлений товар викладений у розділі 3 проєкту договору, завантаженого до документів закупівлі як ПРОЄКТ ДОГОВОРУ поставки (Серветки для дезінфекції поверхонь та інструментів)
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Робочі
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          15
          +-
          Пропозиції
          Електронні тендерні вимоги
          1. Забезпечення виконання договору про закупівлю
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          При наданні забезпечення підтверджується, що
          1 - Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
          4,90
          Пошук... відсоток
          відсоток
          Статус: Активна
          Дата створення: 23-01-2025, 15:56:25
          Способи підтвердження:
          Документ
          , Учасник підтверджує згоду надати забезпечення виконання договору, шляхом прикріплення гарантійного листа відповідного змісту.
          Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
          5
          Пошук... день
          день
          Статус: Активна
          Дата створення: 23-01-2025, 15:56:25
          Способи підтвердження:
          Документ
          , Умови повернення/неповернення забезпечення виконання Договору про закупівлю: Замовник повертає забезпечення виконання Договору про закупівлю: 1) після виконання Переможцем умов Договору; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення виконання Договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або Договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі»; 4) згідно з умовами, зазначеними в Договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Замовник не повертає забезпечення виконання Договору про закупівлю у разі невиконання або неналежного виконання Переможцем своїх зобов’язань по Договору про закупівлю.
          Форма забезпечення
          Іншій формі
          Статус: Активна
          Дата створення: 23-01-2025, 15:56:25
          Способи підтвердження:
          Документ
          , Забезпечення виконання Договору про закупівлю здійснюється шляхом перерахування коштів на рахунок Замовника UA 453204780000026005924904386 в АБ “УКРГАЗБАНК”, МФО 320478. Перерахування коштів, в якості забезпечення виконання договору, має бути проведено не пізніше дати укладання договору про закупівлю, але в будь-якому випадку не більше 2-х календарних днів з моменту визнання електронною системою закупівель учасника переможцем закупівлі. Призначення платежу має бути наступного змісту: “Забезпечення виконання Договору про закупівлю укладеного за результатами закупівлі (зазначити UA закупівлі) за предметом: (зазначити предмет закупівлі).” Документ, що підтверджує внесення забезпечення виконання договору Переможцем є платіжне доручення з відміткою банку про здійснення платежу на рахунок Замовника. Скановану копію платіжного доручення Переможець має надіслати на електронну адресу n.podsukha@likar.center. Процедура підписання договору буде розпочата після отримання від бухгалтерії Замовника підтвердження зарахування коштів на рахунок Замовника.
          Забезпечення виконання Договору про закупівлю
          Статус: Активна
          Дата створення: 23-01-2025, 15:56:25
          Способи підтвердження:
          Документ
          , Учасник підтверджує згоду надати забезпечення виконання договору, шляхом прикріплення гарантійного листа відповідного змісту.
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ