2.1.Товар постачається Постачальником, його власним транспортним засобом, за адресою : Хмельницька область м. Старокостянтинів , вул. Захисників України ,47 2.2.Товар постачається партіями відповідно до попередньої усної або письмової заявки (за домовленістю сторін) уповноваженої особи Покупця, не пізніше 3 діб з моменту такої заявки. Дана умова діє на протязі всього терміну дії даного договору. 2.3.Днем виконання поставки чергової партії товару по договору вважається відмітка про отримання Покупцем товару в накладній. 2.4.Кількість та асортимент товару, що є предметом Договору, може бути змінено в залежності від виділених асигнувань та потреб Замовника протягом 2024 року.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 12 300 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство " Старокостянтинівський центр первинної медико- санітарної допомоги" |
| ЄДРПОУ: | 38487677 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Кулєшова Юлія Володимирівна |
| Телефон: | +380385472000 |
| E-mail: | pmcd86@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 31100, Україна, Хмельницька область,місто, м. Старокостянтинів вул. Захисників України ,47 |
7 |
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.