Період оскарження умов закупівлі - по 20-01-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 59 672 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 298,36 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Обласна клінічна лікарня ім. О. Ф. Гербачевського" Житомирської обласної ради |
| ЄДРПОУ: | 01991406 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Корнійчук Інна Вікторівна |
| Телефон: | +380412430810 |
| E-mail: | ino4ka0608@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 10002, Україна, Житомирська область,Житомир, вулиця Червоного Хреста, 3 |
1 |
Шановний, Учаснику! Перелік виявлених невідповідностей: Учасником надана тендерна пропозиція Додаток №2 до тендерної документації в якій ціни за товар не відповідають сумі вартості пропозиції, а також невірно зазначений строк тендерної пропозиції. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пунктом 2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД передбачено, що учасник повинен надати тендерну пропозицію учасника за формою згідно Додатка №2 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно усунути виявлені невідповідності, а саме: привести у відповідність Тендерну пропозицію згідно Додатку №2 до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.