Постачальник зобов’язується передати Замовнику у власність товар: 33120000-7 – Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (Тест-смужки на загальний холестерин №10 до холестерометра Element Multi, НК 024:2019: 30222 - Загальний холестерин IVD, набір, імунохемілюмінесцентний аналіз, експрес-аналіз), асортимент, найменування, технічні характеристики, кількість та ціна якого визначається згідно специфікації, яка є Додатком № 1 до проекту Договору, а також визначені умовами закупівлі (далі - Товар), а Замовник зобов’язується прийняти Товар і оплатити його в порядку та на умовах проекту Договору. Оплата за доставлений Товар здійснюється Замовником впродовж 30 (тридцяти) робочих днів з моменту отримання Товару, на підставі належно оформлених первинних документів (товарно-транспортної накладної, видаткової накладної, рахунку), наданих Замовнику при оформленні доставки. Форма розрахунків: безготівкова. Доставка здійснюється Постачальником за адресою Замовника: Рівненська область, Рівненський район, місто Костопіль, вулиця Данила Галицького, 10 за замовленням Замовника згідно потреби, при необхідності партіями, у строк до 30.01.2025 року
Статус: | Очікування пропозицій |
Бюджет: | 6 650 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Костопільський центр первинної медичної допомоги" Костопільської міської ради |
ЄДРПОУ: | 38407717 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Антонюк Юлія Юріївна |
Телефон: | +380964240725 |
E-mail: | yulia_antoniuk2510@ukr.net |
Місцезнаходження: | 35000, Україна, Рівненська область,місто Костопіль, вулиця Д. Галицького, 10 |
0 |