Період оскарження умов закупівлі - по 19-01-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 231 600 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 158 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ЖИТОМИРСЬКИЙ ГЕРІАТРИЧНИЙ ПАНСІОНАТ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 03188487 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Марія Куровська |
| Телефон: | +380508023679 |
| E-mail: | mkurov@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 12415, Україна, Житомирська область,Житомирський район, с. Іванівка, вул. Інтернатна, 1 |
5 |
В довідці про відсутність підстав відмови Замовником Учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до Постанови КМУ № 1178 абз.14 п.44 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні» назва печатки не відповідає назві учасника
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.