Закупівлю оголошено - 07-01-2025, 12:17. Дата останніх змін - 07-01-2025, 12:17

ДК 021:2015: 33740000-9 Засоби для догляду за руками та нігтями (Серветки антисептичні на основі Ізопропілового спирту (від 70%), 30х60, Упаковка з клапаном (НК 024:2023 – 48131 Серветка неткана стерильна ))

ДК 021:2015: 33740000-9 Засоби для догляду за руками та нігтями (Серветки антисептичні на основі Ізопропілового спирту (від 70%), 30х60, Упаковка з кл... Державна закупівля - UA-2025-01-07-003062-a ДК 021:2015: 33740000-9 Засоби для догляду за руками та нігтями (Серветки антисептичні на основі Ізопропілового спирту (від 70%), 30х60, Упаковка з клапаном (НК 024:2023 – 48131 Серветка неткана стерильна )) від замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " БЕРДИЧІВСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" БЕРДИЧІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ від 1/7/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2025-01-07-003062-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-01-07-003880-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 07-01-2025, 12:17
по 10-01-2025, 00:00

Строк поставки товару з моменту підписання договору, згідно заявок Замовника до 31.12.2025 року. Постачання товарів здійснюється на підставі письмових або усних заявок Замовника впродовж 5-х днів з моменту їх отримання. Обсяг кожної партії визначається Замовником залежно від фактичної потреби. Партією Товару за Договором вважається поставка Товару в обсязі, що визначений за кожною окремою заявкою Замовника. Місце поставки (передачі) товарів здійснюється за адресою: вул. Здоров’я, 1, м. Бердичів, 13300. Поставка товару здійснюється транспортом та за рахунок Постачальника. Приймання Товару за кількістю здійснюється на підставі товаросупровідних документів, а по якості – відповідно до сертифікатів якості, реєстраційних посвідчень, паспортів якості тощо. Факт невиконання та/або неналежного виконання Постачальником своїх зобов’язань за Договором про закупівлю підтверджується документами, зокрема, але не виключно: документами, що свідчать про прострочення поставки товару та/або поставки товару неналежної якості тощо. Відповідний односторонній акт про невиконання (неналежне виконання) Постачальником зобов’язань за Договором про закупівлю складається не менше як трьома представниками Замовника і скріплюється їхніми підписами. Вказаний акт протягом двох робочих днів, починаючи від дати його складання, направляється Замовником Постачальнику.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
165000
165 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " БЕРДИЧІВСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" БЕРДИЧІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ЄДРПОУ:01992015 Досьє YouControl
Контактна особа:Марія Чепюк
Телефон:+380987185978
E-mail:masha78257@ukr.net
Місцезнаходження:
13300, Україна, Житомирська область,місто Бердичів, ВУЛИЦЯ ЗДОРОВ'Я, будинок 1
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Серветки антисептичні на основі Ізопропілового спирту (від 70%), 30х60, Упаковка з клапаном

303 100
штука
13300 , Україна , Житомирська область , Бердичів , вул. Здоров'я,1 ,
по 31-12-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Форма упаковкиУпаковка з клапаномАктивна07-01-2025, 12:16
Форма випускуСерветкиАктивна07-01-2025, 12:16
Розмір30х60Активна07-01-2025, 12:16
Основна речовинаІзопропіловий спиртАктивна07-01-2025, 12:16
Вміст спиртувід 70відсотокАктивна07-01-2025, 12:16
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:07-01-2025, 12:17:28
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:07-01-2025, 12:16:29
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після поставки Постачальником товару (товарів) протягом 30 календарних днів з моменту поставки товару, що встановлюється моментом підписання видаткової накладної обома сторонами, та пред’явлення документів. У разі затримки фінансування розрахунки проводяться протягом 10 робочих днів з дати отримання Замовником на свій реєстраційний рахунок коштів на фінансування закупівлі за вказаним напрямом. Розрахунки за поставлений товар здійснюються в безготівковому порядку за кошти НСЗУ.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          30
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ