Постачання ТОВАРУ здійснюється окремими партіями виходячи з поточної потреби ПОКУПЦЯ, визначеної у відповідному замовленні. При цьому поточну потребу в товарі ПОКУПЕЦЬ визначає самостійно у відповідності до чинного законодавства. Обсяги закупівлі Товару можуть бути змінені залежно від фактичного обсягу видатків ПОКУПЦЯ та зміни потреби ПОКУПЦЯ. Розрахунки за ТОВАР здійснюються у безготівковій формі. ПОКУПЕЦЬ здійснює оплату поставленого ТОВАРУ, на підставі підписаних обома Сторонами видаткових накладних, протягом 10 банківських днів з дня отримання ТОВАРУ. Днем отримання ТОВАРУ вважається день підписання Сторонами або їх уповноваженими представниками видаткової накладної.
Статус: | Очікування пропозицій |
Бюджет: | 75 000 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУДНІВСЬКА ЛІКАРНЯ" ЧУДНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
ЄДРПОУ: | 01991961 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Кіюта Наталія Анатолівна |
Телефон: | 380677050802 |
E-mail: | DOV.OSOBA.CHUDNIVCRL@UKR.NET |
Місцезнаходження: | 13200, Україна, Житомирська область,Чуднів, ВУЛИЦЯ ЖИТОМИРСЬКА, будинок 15 |
0 |